BoerBosgoed
Gebruiker
- Lid geworden
- 12 apr 2007
Hallo,
Hier ben ik alweer. Ik heb nu een database met 2 tabellen.
Tabel 1 (NAW)
- Naam
- Adres
- Postcode
Tabel 2 (Domeinen)
- Domeinnaam
- Pakket
- Datum van handtekening
- Link naar document
- Factuurnummer
- Debiteurcode
Ik wil nu op het schakelbord vier zoekfuncties maken. Er moet gezocht kunnen worden op:
- Debiteur code
- Domein naam
- Naam klant
- Maand van akkoord
Ongeacht waar men op gaat zoeken, de uitkomst er van moet zijn dat ze alle informatie krijgen te zien van wat er bij de debiteurcode, domein naam, naam klant en maand van akkoord hoort. Als uitkomst krijg je dan eigenlijk alles uit beide tabellen. Ik heb eigenlijk alleen geen idee hoe je zo'n zoekfuntie in elkaar zet. Het moet namelijk ook met een pull down menu.
Iemand enig idee hoe dit moet? Heb al wel gezocht hier op het forum ed. maar heb nog niets kunnen vinden.
[Edit]
Uitkomst mag gewoon in een rapport zijn
[/Edit]
Alvast bedankt!
Hier ben ik alweer. Ik heb nu een database met 2 tabellen.
Tabel 1 (NAW)
- Naam
- Adres
- Postcode
Tabel 2 (Domeinen)
- Domeinnaam
- Pakket
- Datum van handtekening
- Link naar document
- Factuurnummer
- Debiteurcode
Ik wil nu op het schakelbord vier zoekfuncties maken. Er moet gezocht kunnen worden op:
- Debiteur code
- Domein naam
- Naam klant
- Maand van akkoord
Ongeacht waar men op gaat zoeken, de uitkomst er van moet zijn dat ze alle informatie krijgen te zien van wat er bij de debiteurcode, domein naam, naam klant en maand van akkoord hoort. Als uitkomst krijg je dan eigenlijk alles uit beide tabellen. Ik heb eigenlijk alleen geen idee hoe je zo'n zoekfuntie in elkaar zet. Het moet namelijk ook met een pull down menu.
Iemand enig idee hoe dit moet? Heb al wel gezocht hier op het forum ed. maar heb nog niets kunnen vinden.
[Edit]
Uitkomst mag gewoon in een rapport zijn
[/Edit]
Alvast bedankt!
Laatst bewerkt: