Zoeken met Google

Status
Niet open voor verdere reacties.

kookaburra50

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2006
Berichten
339
Hallo
Ik heb geen idee waar ik mijn probleem neer moet zetten.
Misschien hier ?
Als ik zoek op een item krijg ik steeds dezelfde melding
Namelijk Sanoma Media,deze site is onbereikbaar.
terwijl ik helemaal niet zoek op Sanoma Media
Graag hulp.
 
Hallo. Steeds dezelfde melding terug. Heb je ietsje meer, is het bij bijv.. startpagina.nl of bijv.. bij nu.nl.Of bedoel je dat bij opstarten van IE, dat Sanoma de Startpagina is geworden? Dan ga je naar menu Extra, dan internetopties, en dan tabblad Algemeen, Vul daar een andere startpagina in.
 
Inderdaad vreemd. Ik keek zelf eens even. En inderdaad deze komt in beeld die sanoma media. Het gekke is dat je als je dit doet het niet komt. Zie bijlage.

Google.nl.JPG

Google engels.JPG

Dan ga ik dus blokkeren, Ga naar extra, internetopties en klik dan op privacy, dan websites. Deze kun je dan blokkeren. Kijk eens wat dat oplevert.

Ik vermoed dat dit van tijdelijke aard is.

Ik heb zojuist even nog een test gedaan. Ik typte

https://www.google.nl/

En dan is alles weer normaal.
 
Laatst bewerkt:
Is het soms een app van nu.nl. of een andere app. waarin je zoekt
 
ik ga naar startpagina en vul iets in bij zoekmachines bij google.nl bijv.wandelen,geen app dus
 
Onderin je startpagina is sanoma een onderdeel van startpagina. Wat een rommel zeg. Ik heb google.nl weggehaald bij mij en ik zie nu niet meer die melding van sanoma. :evil:
 
wel apart dat jij dit ook hebt....maar ik zie het niet staan onderin op startpagina.
heb mijn dochter gevraagd maar die heeft het niet.
 
Ja dat verwonderd mij ook. Ik ga nog eerst eens even scannen, ik vertrouw het niet. :(

Deze bedoel ik.
Sanoma.JPG
 
Laatst bewerkt:
Hallo @ The knight en @kookaburra50. Na dat ik alle cookies had verwijderd en internet Explorer (totaal) heb hersteld en opnieuw heb opgestart is het probleem voor mij in ieder geval weg. Hoe zit het met jou @Kookaburra50. Blijft toch een vreemd fenomeen. Qvo6.com niet gevonden met scannen. :)
 
Oh ok, zie bij #4... Ik vermoed dat dit van tijdelijke aard is. Jij ook en alle anderen bedankt. zet je het als opgelost. :thumb:
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan