Ik worstel al een tijdje met het volgende probleem:
In blad "Data" staat in kolom B t/m D gegevens van personen.
In kolom A kan ik nu per persoon een nummer invullen die aangeeft in welk team de betreffende persoon speelt (b.v. 1 t/m 3)
Vervolgens heeft elk team een apart tabblad.
Nu wil ik graag dat als ik bij bv. de eerste persoon een 2 invul, dat dan de bijbehorende gegevens van die persoon ingevuld wordt in het tabblad van team 2.
Het moeilijke voor mij is nu dat er meerdere personen op een team kunnen spelen, dus met de functie vert.zoeken kom ik niet echt verder.
Ik heb ergens iets gelezen over matrixformules, maar dat is mij niet geheel duidelijk hoe dit werkt.
Ik heb een bijlage bijgevoegd die hopelijk duidelijkheid verschaft wat ik wil.
Wie kan mij hiermee op weg helpen?
Bij voorbaat dank
In blad "Data" staat in kolom B t/m D gegevens van personen.
In kolom A kan ik nu per persoon een nummer invullen die aangeeft in welk team de betreffende persoon speelt (b.v. 1 t/m 3)
Vervolgens heeft elk team een apart tabblad.
Nu wil ik graag dat als ik bij bv. de eerste persoon een 2 invul, dat dan de bijbehorende gegevens van die persoon ingevuld wordt in het tabblad van team 2.
Het moeilijke voor mij is nu dat er meerdere personen op een team kunnen spelen, dus met de functie vert.zoeken kom ik niet echt verder.
Ik heb ergens iets gelezen over matrixformules, maar dat is mij niet geheel duidelijk hoe dit werkt.
Ik heb een bijlage bijgevoegd die hopelijk duidelijkheid verschaft wat ik wil.
Wie kan mij hiermee op weg helpen?
Bij voorbaat dank