Kaalbartje
Gebruiker
- Lid geworden
- 3 jan 2020
- Berichten
- 91
Hoi,
Een collega is een schema aan het maken voor inleen en waar ze al uitgeleend zijn op het werk.
Hiervoor willen ze overzicht krijgen in Excel. Het zijn 2 tabbladen. 1 is de Aanvraag en de andere is de personeelplanning.
Aanvraag is meer het perspectief van de afdeling (daar kan je optellingen doen om te kijken of ze genoeg krijgen)
De andere is vanuit personeelsperspectief.
Het zou mooi zijn als de tabbladen met elkaar communiceren. Dus als je het invult bij Aanvraag dat de andere zich vult.
Ik heb een voorbeeld toegevoegd waarin je de uitkomsten ziet.
Hopelijk hebben jullie een idee zonder vba omdat die op het werk vaak wat problemen geven
Een collega is een schema aan het maken voor inleen en waar ze al uitgeleend zijn op het werk.
Hiervoor willen ze overzicht krijgen in Excel. Het zijn 2 tabbladen. 1 is de Aanvraag en de andere is de personeelplanning.
Aanvraag is meer het perspectief van de afdeling (daar kan je optellingen doen om te kijken of ze genoeg krijgen)
De andere is vanuit personeelsperspectief.
Het zou mooi zijn als de tabbladen met elkaar communiceren. Dus als je het invult bij Aanvraag dat de andere zich vult.
Ik heb een voorbeeld toegevoegd waarin je de uitkomsten ziet.
Hopelijk hebben jullie een idee zonder vba omdat die op het werk vaak wat problemen geven