Hallo, ik heb een voorbeeldbestand bijgevoegd en zal proberen uit te leggen wat ik graag wil bereiken.
Het eerste tabblad heet “input”, hier moet ik drie waarden invullen (het liefst via een pulldown menu).
In cel B1 wil ik graag een filter met alle namen van de tabbladen
In cel B2 wil ik graag een filter met alle PC van 0 t/m 99 (staan in diverse bereiken )
In cel B3 wil ik graag een filter van het aantal pallets 1 t/m 7.
Wat ik graag wil zien is dat wanneer ik in tabblad “input” cel B1 filter op een tabblad, cel B2 filter op een PC en cel B3 filter op het aantal pallets, de waarde wordt getoond uit desbetreffende cel en dat ik de letter zie uit de eerste cel linksboven in het bereik van de gevonden waarde.
In het bestand staat de uitleg ook, iemand die mij kan helpen.
Het eerste tabblad heet “input”, hier moet ik drie waarden invullen (het liefst via een pulldown menu).
In cel B1 wil ik graag een filter met alle namen van de tabbladen
In cel B2 wil ik graag een filter met alle PC van 0 t/m 99 (staan in diverse bereiken )
In cel B3 wil ik graag een filter van het aantal pallets 1 t/m 7.
Wat ik graag wil zien is dat wanneer ik in tabblad “input” cel B1 filter op een tabblad, cel B2 filter op een PC en cel B3 filter op het aantal pallets, de waarde wordt getoond uit desbetreffende cel en dat ik de letter zie uit de eerste cel linksboven in het bereik van de gevonden waarde.
In het bestand staat de uitleg ook, iemand die mij kan helpen.