Ik gebruik de functie zoeken in Excel.
Als voorbeeld wil ik alles van datum 10(oktober) in een lijst zoeken met:
01-10-08
12-10-08
14-10-08
21-10-08
22-10-08
26-10-08
30-10-08
Deze gegevens zoek ik uit een ander tabblad en wil ik in het tabblad hebben komen staan waar ik de functie zoeken gebruik.
Hoe kan ik dit het beste doen of welk Teken meot ik anders gebruiken voor 00- en -00 dus de cijfers voor en na 10?
Als voorbeeld wil ik alles van datum 10(oktober) in een lijst zoeken met:
01-10-08
12-10-08
14-10-08
21-10-08
22-10-08
26-10-08
30-10-08
Deze gegevens zoek ik uit een ander tabblad en wil ik in het tabblad hebben komen staan waar ik de functie zoeken gebruik.
Hoe kan ik dit het beste doen of welk Teken meot ik anders gebruiken voor 00- en -00 dus de cijfers voor en na 10?