• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

zoeken

Status
Niet open voor verdere reacties.

druijtshap

Gebruiker
Lid geworden
1 apr 2019
Hallo,

in bijgaande sheet wil ik op GS03010 en GS03005 een artikel zoeken en daarbij de KG in laten vullen.
Dit wil ik per week doen. Dus op de sheet planning moet de week ook verwijzen naar de week in GS03010 en GS 03005.
Hoe pak ik dit het beste aan?

Bijlagen

Wil je op de planningssheet zoeken in GS03010/03005, of is het juist andersom?

Ik kan 2 kanten op met het verhaal hierboven. En je voorbeeld haal ik het ook niet echt uit...

Laatst bewerkt:
Hoi,

wil de weken en de artikelen opzoek in planning en invullen bij de GSGS03010/03005

Als je de planning zo houdt als in je voorbeeld, dan wordt het een kriem om daar in de vervolgbladen data uit te destilleren.
In bijlage een (m.i.) betere opzet, waaruit vervolgens gemakkelijk data gehaald kan worden.
Ook gedemonstreerd is (het begin van) een draaitabel waarmee ook veel te winnen is vermoed ik. Deze is geheel naar wens aan te passen.
Bekijk maar eens.

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Hoi Alex.
Wat kan ik het beste doen.
Bijgaand de twee bestanden die ik gebruik.
In de bestand "Behoefte test" moeten de kg komen te staan per week.

Bijlagen

Dit is een uitdaging die ik persoonlijk even niet aanga. De opzet van de tabellen, verwijzingen naar externe bestanden, e.d. maakt dat het complex wordt. Te complex om even via een forum te beantwoorden.
Maar misschien zijn er wel anderen met goede ideeën.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan