Zoekfucntie

• Onderwerp starter Onderwerp starter aod
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

aod

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2006
Zoals u hieronder ziet sta ik a lzo ver :D
nu nog die zoek fucntie ik weet zelfs ni hoe ik hieraan begin ik heb gwn een knopje gemaakt maar da invulveld geeft al een error kan iemand mij stap voor stap begeleiden
spijt me maar ben een n00by i.v.m VB

formfv7.jpg

zoals je ziet heb ik dat formuliertje al bereikt , ik zoek dus iemand die geintreseerd is om die zoekfunctie te maken en ik heb al een voorbeeld knop en invoervled gezet maar voor de rest is er nog niets aan gebeurd andere knoppen doen het wel , wil alleen als ik 1 gegeven van een bepaalde contactpersoon opzoek dat hij die odnerana selecteerd en zodat je bovenaan alle gegevens ziet van de gezichte contactpersoon

Je hebt toch al je zoekfuntie. nl. bij je keuzelijst voor contactpersonen, staan toch al je gegevens over deze persoon ! Als je daar 1 aanklikt, komt bovenaan nog eens al je gegevens ! Dat is dubbel onzinnig werk. Of wat bedoel je anders? moet er noog iets anders gezocht worden in een ander formulier of.....

Heb even je zoek veldje aangemaakt.

Daarvoor moet je eerst een samengesteld veldje aanmaken, in een query (met naam en voornaam)
Je formulier baseren op die query.

Wat voor nut heeft dit nu ?? Als je onderaan in je keuzevak op een naam klikt, bekom je hezelfde resultaat. Duss.....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan