Zoekfunctie in formulier

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb 'm inderdaad wel werkend gekregen, De versie die ik thuis heb is niet helemaal goed, en de versie op het werk heb ik niet op de juiste manier gemaild, zodat ik 'm niet kan openen. Ik zal 'm maandag posten!
 
Hierbij de beloofde db... Ik heb een subformulier gemaakt, waarin je per patiënt een vast aantal meetmomenten kunt toevoegen. Op het formulier wordt daar rekening mee gehouden, dus als je alle metingen hebt ingevuld, kun je verder niks meer invullen. Zodra je een nieuw meetmoment toevoegt, kun je weer verder. Er zit verder een kalender op het datumveld, als je daar op klikt kun je een datum kiezen. Gewicht en lengte vul je in, de rest wordt vanzelf uitgerekend. Inclusief het volgende meetmoment.

Kijk maar eens wat je er van vindt...
 

Bijlagen

  • Meten is Weten.zip
    69,3 KB · Weergaven: 32
He man,

Hier en ik weer. Ik ben er beetje aan het sleutelen geweest en ik moet zeggen de basis staat er! Top. 1 vraagje. Als ik in het formulier patienten op de knop record toevoegen druk dan krijg ik de foutmelding:

"Runtime Error '3075':
Syntax error (missing operator) in query expression 'tPatientID ='

En dan de keuze, end of debug. In ieder geval; volgens mij kan je lastig een nieuw patient invoeren.

Heb jij zo 1, 2, 3 een oplossing?

Groet S
 
Is een (op zich wel) logisch probleem; je kunt natuurlijk pas records toevoegen in een subformulier als er een patiënt is. Ik zal kijken of ik iets simpels kan verzinnen, zoals het tussentijds opslaan (en dus genereren van een ID) van de nieuwe patiënt, of een bypass voor het subformulier.
 
dat zou erg fijn zijn.. Voor de rest werkt het namelijk als een tierelier! :thumb:
 
Ben er nog niet aan toegekomen, door o.a. computerproblemen. Maar 't gaat nog wel lukken...
 
Is ondertussen weer eens een keer opnieuw geformatteerd.... :evil:
Bovendien ben ik de laatste tijd veel te druk geweest met minder plezante zaken. Dus het blijft nog even rustig op het front...
 
He Michel,

Is het al wat rustiger? Het zou mij enorm helpen mocht je er nog een keer naar willen kijken!

Groeten Sjors
 
@Snotsnot,

De laatste reactie van Michel is van 16 december, dus ik denk dat hij nog erg druk is. Misschien komt dat wel door de cursus Access die hij hier via de nieuwsbrief geeft.

http://nieuwsbrief.helpmij.nl/
 
Ik was voor familiezaken 10 dagen in Engeland, vandaar mijn afwezigheid. Ik heb dus ook weining computers gezien... Maar ik ben weer terug. Bovendien is mijn router thuis overleden, dus dat moet nu eerst worden getackeld. Maar ik zal binnenkort de draad weer oppakken!
 
Even Off Topic

@Michel,

Ziet er veel belovend uit die cursus. Een nagenoeg complete database gaat het worden. Hoe lang gaat het duren via de maandelijkse nieuwsbrief?
 
@Charles: ik heb nog geen vastomlijnd idee over het aantal afleveringen, maar een half jaar denk ik wel nodig te hebben. Het idee is inderdaad om er iets van te maken dat vrij compleet is, en dat kan werken als een volledige database. Naar mijn idee werken veel cursussen erg gefragmenteerd, waardoor het lastig is om een totaalplaatje te zien. Dus dat gat wil ik met de cursus een beetje gaan opvullen. Als je ideeën/aanvullingen hebt, hou ik mij uiteraard aanbevolen!
 
Ik vraag me dan af of een nieuwsbrief daarbij de geschiktste manier is, of wordt deze cursus na afloop ergens geplaatst voor naslag? Misschien handig om hier een nieuwe topic voor te openen voor eventuele reacties.
 
Geen gek idee, om daar een aparte topic voor te maken, zal ik eens over nadenken. Als de cursus af is, komt hij inderdaad in de sectie Handleidingen te staan.
 
Kun je nog even de laatste versie uploaden? Ik heb mijn bestanden iets te rigoreus opgeschoond op het werk, en heb 'm hier niet meer.
 
Ik heb wat aanpassingen gedaan in de laatste versie die ik zelf heb gepost. Daarin is de fout opgelost.
 

Bijlagen

  • Meten.zip
    64,9 KB · Weergaven: 26
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan