Zoekfunctie in Outlook 2010 werkt niet!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Henry1st

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Op de een of andere manier is "zoeken in alle e-mailitems" in Outlook 2010 uitgeschakeld (vroeger werkte dit gewoon). Ik heb bij zoekopties aangegeven dat overal gezocht mag worden; heb 'scanpst.exe' uitgevoerd enz. Toch krijg ik standaard het antwoord "Geen treffers gevonden in [zoekmap]". Oftewel ik kan niets opzoeken/vinden in welke map dan ook in Outlook. Wie kan mij helpen? Alvast dank!

Dank, ja dat had ik al gecheckt; search staat gewoon aangevinkt!

Outlook staat er zeker tussen. ik heb vandaag de index vernieuwd, maar helaas, het werkt nog steeds niet :( Ik zal de office-cd er overheen halen, misschien helpt dat!

Helaas, reparatie met office helpt ook niet. Heb je nog een tip????

Ik probeer weer oke. Heb je XP, Vista of windows 7, of een mac enz enz.??

Iets is er niet goed natuurlijk. hahaha. Je hebt al scanpst.exe uitgevoerd. Dus daar kan het probleem niet zitten. Office cd ook niet. :o

Let op: Ik keek alvast vooruit.
Deze is alleen voor XP als je die hebt. Deze download is alleen bestemd voor Microsoft Windows XP Service Pack 2 of hoger. Klik op Verwante downloads hieronder voor het downloaden van Windows Search 4.0 voor andere ondersteunde versies van Microsoft Windows.

Dus hier

Als dit niet het geval is bij jou dan kom maar weer terug he. Groet.

Alweer helaas, ik werk met Windows 7 - 64 bits. Heb je misschien nog een tip?

Mhh Dat is wat je kunt nog even dit proberen. Help en ondersteuning.

Henry.JPG

En of ga naar ORB. Links onder die dikke knop. Type daar bijvoorbeeld zwemmen (geef geen enter) in zoals ik deed. zie foto.

zwemmen.JPG

Dan komen alle documenten of mails waarin het woord zwemmen in voorkomt naar voren.

Bij mij zie je dan toevallig het woord curacao staan, maar in die mails staat het woord zwemmen en enz.,

Dat is dus een alternatief voor zoeken op je gehele computer.

Het is wat he. Groet Manamana.

Laatst bewerkt:
Ontzettend bedankt voor het meedenken. Het is inderdaad een oplossing, ik ga eens kijken of dat ook werkt. Als er in de tussentijd nog een andere oplossing opdoemt, dan hoor ik dat graag!

Tot zover graag gedaan. Ja dat is een alternatief dus. Oke. Dan heb ik deze nog in de aanbieding Hij staat bij mij in mijn dropbox en laat hem daar enkele dagen staan. Sla dit document hieronder (In PDF) zelf even op dan heb je deze in ieder geval om eens na te lezen. Werkt die tip van de ORB?? :) ;)

Klikje

:):):) Ik weet niet wat er gebeurd is, maar direct nadat ik CTRL + E heb ingetypt werkt mijn zoekfunctie weer. Ook nadat ik Outlook heb afgesloten en weer opgestart. Een raadsel, maar ik ben er wel blij mee! Superbedankt! :thumb:

Kijk dat is nog eens een leuke tegenreactie. Jij ook bedankt. Het kostte enige hoofdbrekens maar fijn dat het is opgelost. Bedankt voor de terugkoppeling. En nu maar zoeken he. Groet Manamana. :thumb: Fijn weekend.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan