Zoekfunctie met meerdere velden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hanne1107

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 apr 2011
Hey
Ik ben een student en voor mijn stagebedrijf moet ik een vrij uitgebreide dtb maken.

Ik moet klanten kunnen opzoeken op Naam, Voornaam, straat nr, land, gemeente, land, taal, en mailadres. Je moet kunnen kiezen of je 1veld, enkele of allemaal invult.
Als je op zoeken drukt moet je een formulier krijgen met een lijst met al de klanten die aan de voorwaarden voldoen. Als je dan klikt op de klant moet er een ander formulier opengaan waar al de info van die klant instaat.
Je moet deze klant kunnen bekijken, bewerken of verwijderen.

Ik kan wel een eenvoudige dtb maken maar dit is toch iets te ingewikkeld voor mij.
Please help

Laatst bewerkt:
Filteren op een formulier (tabel) komt regelmatig voorbij, en we posten daar ook regelmatig dezelfde voorbeelden bij. In dit draadje vind je bijvoorbeeld een stukje code dat je kunt gebruiken, en hier een voorbeeld bestandje.
Het tweede deel van je vraag is een stuk simpeler, want dat is niet meer dan een Dubbelklik actie uit laten voeren op een van de tekstvelden, waarbij een specifiek formulier geopend wordt met het geselecteerde record. Die kun je met een wizard maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan