Zoekfunctie verdwenen ea

Status
Niet open voor verdere reacties.

Louis42

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2001
Dag !
Ik zit met het volgende mysterieuze probleem: zojuist XP opnieuw geïnstalleerd (schoon).
Aanvankelijk werkte zoekfunctie, als ik nu op start>zoeken klik krijg ik een leeg scherm met wel dat kwispelende hondje. Nou zou hier nog mee te leven zijn, maar ik heb nog een probleem dat wellicht hieraan gerelateerd is, nl: ik heb de laatste versie van het Grote Van Dale Woordenboek Frans geïnstalleerd (2008). Ook dáár hetzelfde probleem: als ik het woordenboek opstart en op hulp klik krijg ik een leeg venster. Ook het zoeken binnen artikelen, bij naar uitdrukkingen, werkt niet goed in die zin dat de gevonden vertaling gemarkeerd moet zijn met een kleur. Mijn vriendin heeft hetzelfde woordenboek geïnstalleerd onder Vista en daar werkt alles naar behoren. Bij een kennis geïnformeerd die hetzelfde woordenboek ook onder XP heeft geïnstalleerd, en ook daar werkt alles prima. Dus: WAT IS ER MIS MET MIJN WINDOWS XP?
Bij voorbaat zéér veel dank voor aanwijzingen die kunnen leiden tot de oplossing van dit
probleem,
Louis42

Enne, o ja, ook gevraagd aan de Helpdesk van Van Dale en die zeggen dat alles gewoon moet kunnen werken onder Windows XP.

Lege schermen

Bas,
Heb gisteren Windows opnieuw geïnstallerd (over bestaande) en ziedaar: de problemen waren opgelost!
Dank,
Louis

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan