zoekfunctie werkt niet goed meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

htil

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 sep 2009
Berichten
2.256
als ik zoekterm intyp in vak boven startknop, krijg ik geen informatie meer, tenminste niet over de bestanden waar het woord in voor zou moeten komen. wel krijg ik te zien waar het voorkomt in programma's en configuratiescherm.
ik heb alles opnieuw geindexeerd. als ik zoek via windows verkenner openen, kan ik, door zoekterm in te typen in rechterbovenhoek wel weer wat (alles zelfs??) vinden.
in OneNote vind ik slechts soms een term terug en dan alleen nog maar in de 'kopjes' niet in bestanden zelf.
wat is hier mis? en hoe kan ik het verhelpen?

Graag snel info want ik ben onthand hierdoor!

dank alvast
 
Zoeken op die plek werkt alleen voor bestandsnamen, als je door de inhoud van bestanden wil zoeken, open je eerst een explorer venster, en kan je dan rechtsbovenin je zoekterm intypen. Als er dan staat: niets gevonden, klik dan aan "inhoud van bestanden doorzoeken". Dit kan wel wat langer duren..
 
zou kunnen inderdaad. maar het probleem is dus dat ook bestandsnamen daar niet meer zichtbaar worden...

ik vergis mij, tot voor een paar dagen geleden leidde de zoekfunctie onderin mij ook naar bestanden waarin het betreffende zoekwoord voorkwam, ook bij OneNote. Zoals gezegd nu niet meer. Het moet dus te herstellen zijn maar hoe? wie weet het?
 
Laatst bewerkt:
weet echt niemand hoe dit probleem op te lossen? zijn er mogelijk andere websites (engels) die mij verder zouden kunnen helpen. ik ben echt onthand nu.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan