Zoekgeschiedenis Google

Status
Niet open voor verdere reacties.

LelyTekkel

Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2003
Hallo,

Kan iemand mij vertellen hoe ik de zoekgeschiedenis kan verwijderen uit de zoekbalk van Google?

Als je klikt op de zoekbalk dan verschijnt er een hele lijst met eerdere zoekresultaten. Die wil ik er weer uit hebben dus.

Groetjes

Tekkel

pijltje naast het invoervak-->zoekgeschiedenis wissen

pijltje naast het invoervak-->zoekgeschiedenis wissen

Kan je aan de hand van een plaatje laten zien waar ik dat moet doen? Ik zie namelijk maar één pijltje en daar in die sectie vind ik nergens de knop "geschiedenis wissen".

pijltje in vierkantje

Bijlagen

• googlebar.jpg
    googlebar.jpg
    36,3 KB · Weergaven: 53
pijltje in vierkantje

Aha, ik snap het misverstand. Jij hebt de Google Toolbar geinstalleerd maar ik niet. Ik heb het dus over de zoekbalk op de Google startpagina...! Kan je die ook wissen?

Kijk bij internet opties bij algemeen. Daar heb je de optie geschiedenis wissen.
Als je ook nog de autoaanvullen zoekacties wil wissen kan je dit doen bij inhoud - autoaanvullen - en hier formulieren en eventueel wachtwoorden wissen.

Laatst bewerkt:
Kijk bij internet opties bij algemeen. Daar heb je de optie geschiedenis wissen.
Als je ook nog de autoaanvullen zoekacties wil wissen kan je dit doen bij inhoud - autoaanvullen - en hier formulieren en eventueel wachtwoorden wissen.

Gevonden.....!!! Bedankt hoor...!!

Groetjes en voor wie op vakantie gaat...., fijne vakantie..........

Tekkel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan