zoekmachine kan niet veranderd worden

Status
Niet open voor verdere reacties.

gatlinggun

Gebruiker
Lid geworden
4 aug 2010
Na een totale crash van de HD is er IE8 op het nieuwe systeem gezet met blijkbaar google-UK als zoekmachine. Dit laatste wil ik graag naar de nl-versie veranderen maar ik kan in "zoekmachine beheer" de UK-versie niet selecteren voor verwijdering. Bij het zoeken naar andere zoekmachines krijg ik ook niet google.nl te zien in het overzicht.
Wat te doen ?

XP S3

Ik heb het voor elkaar. Via zoekmachine beheer en zoekmachine toevoegen, kom je in een overzicht. Daarboven staan allerlei invoegtoepassingen(groepen). Onder 'zoeken' opent weer een overzicht met daarin wel Google. Dit bleek na installatie/ 'vervangen' de Nederlandse versie te zijn.

Jammer dat je vanuit 'zoekmachinebeheer" nog een keer extra 'zoeken' moet selecteren om in het juiste zoekmachine-overzicht te komen, en dat je niet van te voren ziet welke variant (UK ? NL ???) selecteert.

Vreemd blijft dat ik nu de NL-versie in zoekmachinebeheer (ook) niet kan selecteren, of is dat alleen mogelijk als er meerdere zoekmachines geïnstalleerd staan (minimum 1 oid) ?

Nog even drukken op "Zet status op Opgelost" :thumb:

doe ik, ik wilde nog even een antwoord op mijn vraag in de laatste regel afwachten...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan