Zoekmachine script

• Onderwerp starter Onderwerp starter York
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

York

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 nov 2001
Hallo allemaal,

Weet er iemand een script voor een eigen zoekmachine, met Ne uitleg?

Greetzz York

Een eigen webzoekmachine.

Greetzz York

en voor mij 1 die mijn online paginas doorzoekt (':D')
ben ik al lang naar opzoek maar dacht niet dat het met javascript ging

thx guys

link werkt niet :s.
+ PHP is niet echt mijn ding ... ik kan niet eens de software geinst krijgen :) (nu niet lachen hé) :p

PHPSiteSearch is supersimpel en makkelijk. Ik heb deze net (...duurt altijd langer dan gepland...) op een site gezet en getest. Het werkt goed. Ook het aanpassen van de layout ging makkelijk.

Geplaatst door caveman
PHPSiteSearch is supersimpel en makkelijk. Ik heb deze net (...duurt altijd langer dan gepland...) op een site gezet en getest. Het werkt goed. Ook het aanpassen van de layout ging makkelijk.
Bedankt, die ga ik ook eens even proberen.
Moet er op elke pagina PHP toegevoegd worden of kan 'ie gewoon HTML doorzoeken?

Het php script doorzoekt alles...het doorzocht zelfs mijn statistieken, mailinglist en nog wat zaken die zeker NIET mogen worden doorzocht. Dit kan je voorkomen met het exclude_files.txt bestand.

XP_PC> en? Bij mij is het een blijvertje, want het werkt goed. Alleen kan de index.dat volgens mij kleiner. Toevallig nog tips voor een lijst van woorden die niet moeten worden geïndexeerd? Ik kan het wel het woordenboek overtypen, maar dat kan hopelijk makkelijker.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik het nog niet geprobeerd heb, ga ik zeker wel doen trouwens.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan