zoekmachine

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ikzelf vond het eerste zicht op de webpagina een beetje rommelig, de zoekbalk mag wat groter want is vrij lastig te vinden, verder ziet het er prima uit ;)

dankje! :D
veiligzoeken.tk loopt nog een beetje achter.
Ik ga over een poosje een .co domeinnaam aanvragen voor searchsafe.tk

Laatst bewerkt:
ja, die ga ik kopen via domain.com.
maar dat maakt verder niet uit.
Ik bedoel dat mijn .co domein op searchsafe.tk gaat lijken ;)

Ik denk niet dat deze zoekmachines bedoeld zijn om veiliger te zijn dan google, het is een naam gegeven aan deze zoekmachines. Het is vrijwel onmogelijk om een veiligere zoekmachine te maken dan google. Het gaat om het feit dat joris een eigen zoekmachine gemaakt heeft. En dat waardeer ik ;)

Ik denk niet dat deze zoekmachines bedoeld zijn om veiliger te zijn dan google, het is een naam gegeven aan deze zoekmachines. Het is vrijwel onmogelijk om een veiligere zoekmachine te maken dan google. Het gaat om het feit dat joris een eigen zoekmachine gemaakt heeft. En dat waardeer ik ;)
wat is er eigen aan die zoekmachine, want het is gewoon google aangepast zoeken

Ok, maar daar staat dan wel bij waarom de site zo heet, in jouw geval is dat niet duidelijk.

Overigens, als ik naar de afbeeldingen pagina a dan blijft er onder het zoekvenster "loading" staan.

Ok, maar daar staat dan wel bij waarom de site zo heet, in jouw geval is dat niet duidelijk.

Overigens, als ik naar de afbeeldingen pagina a dan blijft er onder het zoekvenster "loading" staan.
sorry ik ga hier aan werken.
er staat nu wel een hoe het werkt pagina: meer> over ons> hoe werken wij.

loading blijft er om een of andere reden bij staan sorry.....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan