zoekmachines

Status
Niet open voor verdere reacties.

007jamesbond

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2007
ik heb firefox en als zoekmachine gebruik ik google, maar standaard staat deze ingesteld op yahoo. via zoekmachines beheren stel ik elk keer google in en verwijder ik yahoo, maar elke keer als ik firefox herstart staat yahoo er weer. hoe krijg ik die yahoe weg??

Hallo 007. Probeer eens

Firefox openen, en in het menu Extra de optie Add-ons selecteren. Bij Extensies zal je de toolbar zien staan. Selecteer die en kies Deïnstalleren. Herstart Firefox na je bevestiging: de toolbar is verdwenen.
En/of
Ga naar het Configuratiescherm van Windows en kies Software. Selecteer hier Yahoo Toolbar (en eventueel ook Yahoo Install Manager) en druk telkens op Verwijderen, waarna je met ja bevestigt. Mogelijk moet je de pc nu herstarten.

Ben benieuwd. Groet Manamana

Misschien bedoel je dat de startpagina ook steeds Yahoo! blijft.
Open het Firefox-menu, druk op Opties, selecteer het panel Algemeen en daar kun je je startpagina instellen.

Groetjes, WDHBGS

ik heb het hier over zoekmachines hoor en niet over toolars. rechts in de rechter bovenhoek van firefox. ik wil die van google gebruiken, maar yahoo komt elke keer terug

Oke dat begrijpen we. Maar heb je al de oplossingen geprobeerd die de helpers je aanbieden. Ik lees niet dat je al iets hebt geprobeerd. Er zijn hier vele helpers die je kunnen helpen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan