Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geplaatst door Tiborv
Zil je niet vinden ook.. Die zitten in elke Windowsversie. Aansluiten, klaar..
Hij doet het anders niet meer........lampje brandt wel, maar hij staat niet eens in hardwareprofiel.....zal dat helpen als ik Nero installeer?
Als je CD's wilt gaan branden dan heb je brand-software zoals Nero nodig.
Geplaatst door maestro12
Ladyluf, je moet je antwoord niet in de qoute schrijven maar er onder, anders wordt het erg onoverzichtelijk.
Als constant het lampje brand, ook als er geen cd inzit, zou je zeggen dat de IDEkabel verkeerd aangesloten zit.
De HP 9100 serie is nou niet de meest betrouwbare serie van HP qua levensduur, het zou inderdaad mogelijk zijn dat hij is overleden.
Je kan nog proberen om de brander te reinigen met een reinigings cd, misschien dat het enige soelaas biedt.
Maar een driver heb je echt niet nodig.
Geplaatst door piepenbm
Duister ding...ik heb wat gvonden maar ik denk dat je even goed moet kijken wat voor type brander je hebt...het komt veel voor dat je bv een HP koopt, maar is dan eigenlijk een philips en een ander merk brander..
Mike
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.