• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

zoekplaatje

Status
Niet open voor verdere reacties.

empredt

Verenigingslid
Lid geworden
14 okt 2005
Als ik een Excel-bestand aanklik, hoort dat vanzelf open te gaan. Helaas lukt mij dat niet meer, want er komt alleen een leeg Excel.xls bestand(met 6 sheets, ook aangeduid als 'sheet' zoveel) in beeld.
Daarna moet ik het bestand, dat ik wil openen zoeken via "bestand-openen' of (als ik het recentelijk al gebruikte, via de lijst onder "bestand").
Er mankeert dus ergens iets in mijn XL-start-map, denk ik. Maar wat?
In die XL-startmap staan 2 bestanden: excel.xlb en excel.xls.

Hallo emredt,

Kun je ook vertellen waar je dat bestand aanklikt, ik doe dat door te klikken op start>>onlangs geopend, of als ik er veel aan werk maak ik een snelkoppeling op het bureaublad.

Groeten, Justes

Hoi TS. Het klinkt mij alsof de naam van het bestand niet doorgegeven wordt bij het openen.
Als je naar deze computer gaat, ga dan eens naar het menu Extra en kies voor Mapopties.

Ga nu naar het tabblad Bestandstypen en xoek het xls bestandstype
Klik nu op de knop Geavanceerd en bij openen op Bewerken

Staat er bij het DDE bericht:
[open("%1")]

?

reactie op ontvangen antwoorden;

Justes: elk bestand geeft hetzelfde probleem, ongeacht de plek, vanwaaruit ik het oproep.

Snabbi: er staat : [new("%1")]

Laatst bewerkt:
empredt zei:
reactie op ontvangen antwoorden;

Justes: elk bestand geeft hetzelfde probleem, ongeacht de plek, vanwaaruit ik het oproep.

Snabbi: er staat : bij nieuw [new("%1")] bij open [open("%1")]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan