zoektermen leiden niet meer tot vinden van bestanden (windows7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zover als ik weet wel.

Wat je ook kunt proberen start->uitvoeren->type "sfc /scannow" (zonder aanhalingstekens uiteraard ) en zorg dat je installatie dvd aan boord is.
Ook hier gaat hij op zoek naar fouten en zo mogelijk repareren.
 
ik zie heel snel schermpje oppoppen, te snel om te zien wat het is, daarna gebeurt er niets. ik heb de installatatie cd in de driver zitten
 
open een dos console ( uitvoeren type cmd ) en type daar de opdracht.
 
reactie: er zijn geen schendingen van de integriteit gevonden.

en nu?
 
Ik zou het je graag willen schrijven, maar moet even op mijn harde schijf (hersenen) zoeken:confused:.

Is een herinstallatie misschien een optie, natuurlijk nadat je je belangrijke bestanden hebt veiliggesteld ?
 
liever geen herinstallatie, om verschillende redenen, al was het maar omdat ik alleen een upgrade schijf heb, maar ik ben er ook niet goed in, laat staan dat ik heel veel veilig moet stellen ook, dus kijk eens op je harde schijf.
zoals ik al aangaf, vroeger was het geen probleem, kreeg ik alles in veelvoud; dezelfde bestanden in programma's, video, foto's en dan ook nog bestanden zelf. dat was teveel van het goede. ik had geen idee hoe ik dat kon veranderen en ik heb er ook nooit pogingen toe gedaan dus daar ligt het niet aan. ineens was het over...
 
ik zie vandaag dat zoekresultaten wel tevoorschijn komen als ik in mappen zoek en dan rechtsboven de zoekterm intoets. de bestanden zijn dus wel degelijk geindexeerd. Ze komen alleen niet meer te voorschijn als ik link onderin in het zoekvak een zoekterm ingeef. Het moet een kleinigheidje zijn dus...
 
heer coenraad (of anderen): blijf je mee speuren naar oplossing? ik ben erg onthand!
 
voor degenen die mij eerder hebben proberen te helpen:
ik heb van iemand de suggestie gekregen om office te herstellen, want daar zou he wel eens aan kunnen liggen. dat heb ik gedaan en ook heb ik eerder de al gedane suggesties opgevolgd, toch krijg ik geen zoekresultaten. weet iemand nog een oplossign?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan