Zoekvak windows 10 / 2 schermen

Status
Niet open voor verdere reacties.

tinovanommen

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2004
Berichten
71
Beste mensen,

Onder in de taakbalk kun je kiezen om een zoekvak of zoek-pictogram te hebben. (met linkermuis op de taakbalk/zoeken/en dan kun je de keuze maken).

Ik heb 2 schermen, en ik heb wel op 2 schermen alle pictogrammen onder in beeld, maar 1 scherm is leidend (daar staan ook verborgen pictogrammen / wifi / luidspreker, etc in).

Het probleem is denk ik dat het zoekvak alleen in te stellen is op 'hoofdscherm'.

Is er iemand die dit kan bevestigen, ik vind het zelf wel handig om het op allebei de schermen te hebben, maar indien dat niet simpel mogelijk is, dan laat ik het er (uiteraard) bij.

ps. ik weet dat ik ook op start kan klikken, en mijn zoekwoord kan invullen, maar dat bedoel ik niet.

Alvast bedankt,

groeten,

Tino
 
Ik begrijp het niet. De taakbalk wordt toch gewoon over twee schermen verdeeld. Het zijn er toch geen twee? Dus één taakbalk en één zoekvak?

Kijk even naar deze.

The Windows 10 voice-enabledpersonal assistant “Cortana,” time icons and the notification area willalways display on the first monitor. Is cortana het zoekvak?
 
Laatst bewerkt:
De taakbalk kan je ook beperken tot 1 scherm. Hiermee kan je de overige schermen optimaal benutten.
 
Als je op je hoofdscherm het zoekvak in de taakbalk hebt dan zie je het andere scherm daar het zoek icoontje (Vergrootglas).
Voor zover ik weet kan je dat niet wijzigen.
 
@VenA
Dat kun je altijd wel, immers je zet de Taakbalk dan op verbergen in bureaubladmodus. Dan komt die vanzelf naar boven. Kwestie van gewenning. Overigens zie ik het nut ook niet zo. Ik heb de taakbalk op één scherm.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan