Hallo mede excelisten,
Ik ben op zoek naar een opzet in bijgaand bestand.
Ik ben bezig met een verlof boek aan het maken voor het personeel.
In het tab blad Jan_Apr staan de weken/datum's.....
Nu wil ik in één tabblad een totaal overzicht hebben per persoon wat hij welke dagen aangevraagd heeft.
Ik ben al bezig geweest met index en vert.zoeken, maar ik geraak er niet uit.
Wat zie ik over het hoofd ??
Bedankt alvast voor alle ondersteuning
Ik ben op zoek naar een opzet in bijgaand bestand.
Ik ben bezig met een verlof boek aan het maken voor het personeel.
In het tab blad Jan_Apr staan de weken/datum's.....
Nu wil ik in één tabblad een totaal overzicht hebben per persoon wat hij welke dagen aangevraagd heeft.
Ik ben al bezig geweest met index en vert.zoeken, maar ik geraak er niet uit.
Wat zie ik over het hoofd ??
Bedankt alvast voor alle ondersteuning