Zoekwoorden voor website

Status
Niet open voor verdere reacties.

Arduo

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2009
Beste Forumleden,

Ik heb een site gemaakt en vraag mij het volgende af.

ik heb een bouwkundig advies en tekenbureau, maar ik zit te twijfelen over zoekwoorden

is het beter om bouwkundig adviesbureau, bouwkundig, adviesbureau etc.
of kan je beter zoekwoorden apart zetten die samen gebruikt kunnen worden, zoals bouwkundig, adviesbureau, tekenbureau etc.

want ik heb nu een lijst met alle mogelijkheden die er zijn.

Alvast bedankt.

mvg ARduo

Je kunt meestal beter losse woorden gebruiken.

Maar ik weet niet voor welke zoekmachine je ze wilt gebruiken? Tegenwoordig zoeken de meeste machines in de pagina zelf, niet in je zoekwoorden.

Je kunt meestal beter losse woorden gebruiken.

Maar ik weet niet voor welke zoekmachine je ze wilt gebruiken? Tegenwoordig zoeken de meeste machines in de pagina zelf, niet in je zoekwoorden.

Bedankt voor je snelle reactie.

Dus je kan beter bouwkundig, adviesbureau zodat als er gezocht wordt op bouwkundig adviesbureau je een betere hit krijgt ?

de meest voorkomende zoekmachines, neem aan dat dat voor nederland google is ?

Bij nederland is dat zeker weten Google, maar volgensmij doen de meeste dat tegenwoordig (kan je er helaas geen 100% duidelijk over geven)

Wat je ook kunt doen is een beetje Googlen op de term 'SEO' (Search Engine Optimization), de algemene term voor 'je site beter vindbaar maken' :)

Bij nederland is dat zeker weten Google, maar volgensmij doen de meeste dat tegenwoordig (kan je er helaas geen 100% duidelijk over geven)

Wat je ook kunt doen is een beetje Googlen op de term 'SEO' (Search Engine Optimization), de algemene term voor 'je site beter vindbaar maken' :)

Ja daar had ik ook al bij gekeken, en ook daar kwam ik niet echt te weten hoe je het beste je zoekwoorden kon opbouwen.

bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan