• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

zoekzn in excel

Status
Niet open voor verdere reacties.

zanfa11

Gebruiker
Lid geworden
10 jan 2015
Berichten
199
Beste

Als ik een naam in cel A1 noteer zou ik graag hebben dat excel alle gegevens van de personnen die meerdere keren ingeschreven zijn in mijn tabblad "gegevens" zoekt.

Met vriendelijke groet


Bekijk bijlage zoeken.xlsx
 
Wat maakt de gegevens uniek in jouw voorbeeldje? Naam & geboortedatum? Of iets anders?
 
zoeken in excel

Beste

bedankt voor uw reactie.

Zie tabblad "zoek op naam"

Mvg
 
Als je geholpen wil worden kan je beter antwoord geven op de gestelde vragen of reageren op de geboden oplossingen. Ipv van in twee draadjes een nietszeggend iets te plaatsen.
 
zoeken i n excel

Beste

Met de vorige oplossingen en voorstellen is mijn probleem niet opgelost. Dat ligt waarschijnlijk aan mij. Mijn uitleg was niet goed geformuleerd. Mij bedoeling is dat als ik een naam in cel A1 noteer zou ik graag hebben dat excel alle gegevens van de personnen die meerdere keren ingeschreven zijn in mijn tabblad "gegevens" zoekt. zie bijlage aub Bekijk bijlage zoeken.xlsx

Met vriendelijke groet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan