Zoemer/ buzzer kapot, waar nieuwe halen?

• Onderwerp starter Onderwerp starter GW2
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

GW2

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2012
Zoemer/ buzzer kapot, waar nieuwe halen? Flat intercom. Ze verkopen ze bij een winkel "conrad.nl" genaamd, maar dat is alleen online. Dus of iemand een soortgelijke winkel weet. In Leeuwarden.

In een buzzerwinkel vermoed ik......

Vraag mij af of iemand kan zien welke merk en type het zou moeten, zou dat knap vinden.

Daarnaast, wat is er mis met een online aankoop? Conrad heeft een prima webwinkel.

Uit HongKong zijn de verzendkosten erg laag, dan moet je zoeken op eBay.com (niet eBay.nl). Het heet dan: Buzzer.

Via advertentiezoeker.nl zijn artikelen te vinden binnen bepaalde afstand. Zoek daar ook eens op het type intercom.

Als het van een verhuurder is dan krijg je natuurlijk een nieuwe intercom. De nieuwe intercom van mij is een soort telefoon verbinding met een buzzer die bepaalde tijd afgaat en dus wel een verbetering.

Zoek eens op Internet naar a) de intercom en b) elektronica winkel. In Groningen ken ik verschillende onderdelenwinkels.

Verder zeg ik ook, eerst een foto ervan of de link naar de pagina van conrad zien.

Vaak is het bv. op http://nl.aliexpress.com/ zonder verzendkosten. Je moet vaak wel 4 weken wachten!!! Je loopt ook het risico dat de douane je flink aanslaat. Dan schiet je je doel voorbij.
Conrad is prima, maar slechts gratis vanaf € 25.
Ik zou zeggen, verwen jezelf met een USB converter. Ontzettend handig als je wel eens wat met je schijven moet doen: http://is.gd/A2o0ej
Je kunt dan gemakkelijk van de ene naar de andere HD (Nee, ik heb geen aandelen:D, wel zo'n converter)
Dan zit je boven de grens voor gratis verzendkosten.
Overigens hebben veel webshops een winkel, dus kijk in Google of je een webshop in je buurt kunt vinden. Mss hebben die dan ook een fysieke winkel.

Laatst bewerkt:
In een buzzerwinkel vermoed ik......

Vraag mij af of iemand kan zien welke merk en type het zou moeten, zou dat knap vinden.
Dus toch, man nam de boeken er bij, zei tegen hem "u bent wel precies", man, Wil mensen wel met goeie naar huis sturen, etc etc. Hoe ook, buzzer doet het (en zachter, want hadden het erover gehad dat ik demp spul op de andere had). Mag niet zeggen denk ik waar het was. Mooi stukje fietsen hier in Leeuwarden trouwens richting prinsen tuin vanaf zaailand, even los van waar het over gaat (hahah............ha).

ps Heb dus al plekkie gevonden, deze moest nog dicht , bedankt voor de reacties (Nhochthans).

ps Snap zelf nog steeds niet, 9 volt moeten de dingen zijn, dus gelijkspanning door transformator dacht ik, maar ding doet het idd niet op 9 volt batterij (tussen 6 en 12 volt moet die kunnen). Hoe ook, opgelost.

Laatst bewerkt:
Vaak is het bv. op http://nl.aliexpress.com/ zonder verzendkosten. Je moet vaak wel 4 weken wachten!!! Je loopt ook het risico dat de douane je flink aanslaat. Dan schiet je je doel voorbij.
Conrad is prima, maar slechts gratis vanaf € 25.
Ik zou zeggen, verwen jezelf met een USB converter. Ontzettend handig als je wel eens wat met je schijven moet doen: http://is.gd/A2o0ej
Je kunt dan gemakkelijk van de ene naar de andere HD (Nee, ik heb geen aandelen:D, wel zo'n converter)
Dan zit je boven de grens voor gratis verzendkosten.
Overigens hebben veel webshops een winkel, dus kijk in Google of je een webshop in je buurt kunt vinden. Mss hebben die dan ook een fysieke winkel.
Naast het doel schieten? mijn doel uh hè, wat doe ik dan? Maar uh, ja idd, kan je "beter" meteen wat meer bestellen, lang leve de detailhandel hippies.

Laatst bewerkt:
Het was een serieuze vraag, maar goed.
Dan begreep ik iets niet, wat dan de vraag was, ga ik er maar van uit dat 't niet belangrijk was, anders stel je 'm nog maar een keer, hoop dat ik dan antwoorden kan. Maar het leek mij dat je zei dat er niks mis met conrad was, snapte niet waarom dat gezegd werd, niemand had anders beweerd. Voor zo'n klein aankoopje had ik weinig zin 5 plus euro bezorgkosten te betalen, dus dat kon over elke online winkel gaan (conrad noemde ik alleen als voorbeeld voor product soort winkel), dat die hier in dit geval niet echt handig voor waren, daar ligt het misverstand denk ik. Opgeklaard?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan