zolid 2gb slim mp4 player

Status
Niet open voor verdere reacties.

007jamesbond

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2007
mijn vriendin heeft een zolid 2gb slim mp4 player voor d'r sinterklaas gekregen. ze heeft de cd geinstaleerd, maar het apparaat wordt niet herkend door de computer en als ik de computer laat zoeker naar drivers word ie ook niet gevonden

Welke melding geeft hij?

"Nieuwe hardware gevonden" of "Onbekend usb apparaat?"
Of geeft hij zelfs helemaal geen melding?

ik snap het niet want nu heb ik hem op mijn computer aangesloten en nu wordt ie wel herkend en ik heb geen software geinstalleerd. zal het misschien betekenen dat ie zonder software beter funcioneerd dan met?

Kan ook aan de computer liggen.
Deinstalleer de software ens en probeer het dan nog eens op de desbetreffende pc.

mijn vriendin heeft aan de voorkant en aan de achterkant USB-poorten. als ze hem achterin steekt wordt de mp3speler niet herkend, maar als ze hem voorin insteekt word ie wel herkend; hoe kan dat?

iedereen een goed uiteinde en een goed en gezond 2008 gewenst

007 jamesbond

Kan komen door een driver conflict.
Hiervoor weet ik helaas de oplossing niet.

ik dacht ook aan een driverconflct, maar ik vind het al mooi dat ie word herkend. Met deze oplossing is meteen duidelijk geworden dat de ze de software helemaal niet hoefde te verwijderen.
Als ikzelf zo'n melding krijg van 'onbekend usb-apparaat' is dat natuurlijk ook een driversconflict

off topic, weten jullie inmiddels hoe je er een filmpje op kunt zetten?

Mijn dochter heeft met de Zolid Mp4 speler gekregen van de aldi maar we vinden de gebruiksaanwijzing moeilijk te volgen. Weten jullie hoe je er bv een filmpje op kunt zetten van You Tube?
Alvast bedankt!

Hoi Sitas.

Je hebt deze vraag inmiddels twee keer ergens anders gesteld.
Los van het feit dat dát crossposten is, heb ik liever dat je niet je vragen gaat stellen in andermans topic.

oh, nou sorry dan bij deze, maar

ik ben dit soort reacties niet gewend hier....Ik had er toch bij gezet off topic, uit beleefdheid.....dacht ik zelf....
Maar je punt is duidelijk.
Sita

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan