Zolid MP4 speler valt in slaap

Status
Niet open voor verdere reacties.

stalmejvliet

Gebruiker
Lid geworden
1 jul 2014
hallo, mijn Zolid MP4 speler valt in slaap of doet het niet met de usb ik heb 8 gb en er staan maar 100 liedjes op er moet dus meer op kunnen iemand enig idee?

ik bedoel eigenlijk hij zegt er kan niets meer op en zoals je kunt lezen is hjet een 8 gb

Laatst bewerkt door een moderator:
ik bedoel eigenlijk hij zegt er kan niets meer op en zoals je kunt lezen is hjet een 8 gb

En hoe is die USB stick geformatteerd? FAT16, FAT32, NTFS? En hoe groot is de partitie met MP3's?
Van FAT16 is (bijv.) bekend dat het aantal bestanden dat in de hoofdmap kan worden opgeslagen erg beperkt is...

Tijs.

Laatst bewerkt:
Hoe zet je die bestanden er dan op? en is er wel genoeg vrije opslagruimte voor meer?

Tijs.

Met die stick aangesloten op de computer, open Schijfbeheer:
[Windows-toets]r toetscombinatie -> diskmgmt.msc
Maak het Schijfbeheer scherm maximaal groot.
Geef/toon ons een schermafdruk van dat Schijfbeheer.

Je kunt daar meteen ook zelf kijken hoe groot de partitie is op de stick, hoeveel ruimte er nog op vrij is, hoe hij geformatteerd is (FAT16, FAT32, NTFS) etc.
In woorden (bovenste deelvenster) en gedeeltelijk grafisch (onderste deelvenster).

Tijs.

Laatst bewerkt:
Hoezo niet? Zie mijn handtekening hoe een schermafdruk te maken en bovendien kun je ook beschrijven wat Schijfbeheer laat zien betr. die memory-stick! (Vrije ruimte, partitiesoort etc.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan