Zomaar ineens mega internet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Remi321

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2010
Hallo, ik zit met een raar probleem voor het internet hier. We hebben hier een ADSL 20Mbps verbinding van online. Als ik dan een tijdje geleden naar speedtest.net ging, had ik meestal een uitkomst van 15Mbps, wat natuurlijk normaal is. Nou dacht ik gister weer eens van, laat ik eens voor de gein kijken. Wat krijg ik? Resultaten die variëren tussen de 50 en 70 Mbps :shocked:
734117421.png

Welke server ik ook neem, ze reageren allemaal hetzelfde. Eerst blijft de speedometer 2 seconden op 6Mbps staan, en dan ineens schiet hij hupsakee door. Ik heb zonet nog een resultaat van 100Mbps gekregen :confused:

Maar nou wil ik toch even weten wat hier de oorzaak van is, want het lijkt me niet dat deze resultaten de waarheid zijn.
Pingtest geeft geen rare resultaten. Gewoon zoals ik al had. 20 MS Ping, 1 MS Jitter en 0% Packet Loss.

Hoi,

Niks mee doen .....
Als je merkt dat je internetverbinding 'opeens' veel sneller is, zal het wel kloppen.

Ik heb bij UPC een keer hetzelfde gehad.
Tijdelijk was mijn internetsnelheid merkbaar 'hoog'. Maar na een dag of twee was hij weer 'op temperatuur'.

Mocht Online een 'foutje' hebben gemaakt dan heb je daar alleen maar voordeel bij .... zolang het duurt. Ga je er melding van maken, tja .......

Laatst bewerkt:
Welkom in de vage wereld van Online Internet.
Gister was er ook al een topic over en toen vertelde ik al dat Online vage snelheden heeft...Zelf heb ik dat namelijk ook... mijn record is bijna 90 mbit.

Gewoon niet van zeggen tegen Online en er lekker van gaan genieten.

Het kan wel zijn dat je internet ineens weer terug zakt naar 20 mbit.

Zomg? Dus het is geen softwarematige fout bij mij? AWESOMENITY! Als ze nou eens mijn upload omhoog gooien, heb ik er meer aan. Mja, dit is ook handig :P

Trouwens, een record van 90 Mbps is niks.
734343351.png

ADSL word dus glasvezel lijkt wel.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan