Zomer Temps!

Status
Niet open voor verdere reacties.

edwin1986

Banned
Lid geworden
21 apr 2003
Berichten
146
Heyyy,

Nu het VANDAAG zo verschrikkelijk warm is!! merk ik dat ook aan mijn pc mijne kwam dus nooit over de 48 heen!! Na nu is ie mooi 51 na een paar uur gamen :D...

Nog meer met zulke drastische verschillen :D???

Gewoon interesse?
 
je moet ook helemaal niet 8er je pc zitten met dit weer! :eek:
 
54C na 1,5 uur UT2003-en. Idle is ie iets van 48C. Kamertemp is 27C....
 
39 graden C...the usual
en hij staat ook nog wel in een soort van kastje :p
 
Geplaatst door aaajeetee
39 graden C...the usual
en hij staat ook nog wel in een soort van kastje :p
Woon jij niet in FRIESland :D
 
M'n CPU is op dit moment -25°. Leuk projectje met de compressor van een oude maar grote koelkast.
 
De grens ligt op ongeveer -273°C, dat moet heel vreemd zijn om mee te maken, alle elektronen stoppen dan namelijk met bewegen.

Maar -25 is geen enkel probleem. Enige probleem waar je tegenaanloopt is condensatie, maar door goed te isoleren wordt dat opgelost.
 
Geplaatst door edwin1986
Heyyy,

Nu het VANDAAG zo verschrikkelijk warm is!! merk ik dat ook aan mijn pc mijne kwam dus nooit over de 48 heen!! Na nu is ie mooi 51 na een paar uur gamen :D...

Nog meer met zulke drastische verschillen :D???

Gewoon interesse?

60* idle
86* of hoger stressed


En Steve heeft altijd aparte projecten, niet op letten :p. (als ik het wel erg gaaf moet ik zeggen! Hoe veel sneller loopt 'ie dan Steve? En dat is toch 1* K, of niet?)
 
Met luchtkoeling of 'gewone' waterkoeling kreeg ik m'n P IV 2.4 op ongeveer 3.3. Nu is het ongeveer 3.6.
 
in tijdelijke extreme temperaturen +25 helpt het soms gewoon 1kastdeksel te verwijderen
met gesloten kast 51° met deksel weg 47°
temperatuur hier 29° (te veel vensters in living)
 
Dus Steve jouw pc is gewoon een koelkast?

Wat zeg ik Koelkast tis een VRIEZER!

Als jij je pc aandoet word ie kouder dan dat ie normaal staat haha vind ik wel redelijk lachwekkend!!!

Zet je der ook wel is een COLA`tje in??? :p:D:p:D
 
:D met warm weer zet Steve zijn case open en heeft dan gewoon een airco op zijn kamer :D
 
Geplaatst door edwin1986
Dus Steve jouw pc is gewoon een koelkast?

Wat zeg ik Koelkast tis een VRIEZER!

Als jij je pc aandoet word ie kouder dan dat ie normaal staat haha vind ik wel redelijk lachwekkend!!!

Zet je der ook wel is een COLA`tje in??? :p:D:p:D

Dat zou kapot vriezen in een vriezer......

Boeie of de ene pc nu koeler is dan de andere. Met dit warme weer zit je ook niet achter de pc.....

Ik zit hier op een zolder met een temp van 30C, dan ga ik echt niet achter de pc zitten de hele tijd. Me pc is dus gewoon uit dan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan