zonder kleur

Status
Niet open voor verdere reacties.

peterjob

Gebruiker
Lid geworden
15 nov 2004
Hallo

Ik heb een epson color printer 600
waarvan de kleuren cartridge leeg is nu print ie ook geen zwart wit meer.
Op instellingen heb ik al verschillende keren alleen black aangevinkt ,maar hij doet niks
Is daar een truc voor zonder dat ik meteen een kleuren cartridge moet kopen(die ik toch niet gebruik)
win 98

bvd peter

Ga naar http://www.millennium.be/ , zoek naar de manier om het inktlevel te aktiveren, dit moet ook lukken zonder er inkt bij te doen daar de printer niet kijkt wat er inzit maar berekend hoeveel er uit is. Ik denk dat het te proberen is!!

werkt dat ook bij lexmark??

Ik wil ook mijn inktniveau resetten, heb echter op internet nog geen handleiding kunnen vinden van hoe dit bij een Lexmark X85 zit.

Ik heb namelijk mijn cartridge bijgevuld, maar hij "denkt" nog steeds dat ie leeg is. Daarom print ie geen kleur, maar alleen maar zwart. Iemand een oplossing?

indien hij de normale printbeweging uitvoert , vermoed ik eerder dat de kleurenprintkop verstop is!
» Wat moet ik doen als mijn inktpatroon uitgedroogd is ?
Wij raden aan altijd na te vullen dadelijk nadat de patroon leeg is, indien de kop van de patroon verdroogd is kunt u deze als volgt open maken :

Kook een beetje water, giet het water in een kommetje en doe er 50% koude ammoniak bij. Plaats de cartridge met de printkop 1 cm diep in de oplossing gedurende een uurtje.

Probeer nu opnieuw te printen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan