zone alarm doet maf

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kosko

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2005
Ik vroeg me af of iemand al de nieuwe zone alarm 66 670 00 heeft want ik heb hem gehad en toen ik hem had starten mijn pc elke ong 30 min opnieuw op.

ik vroeg af of iemadn een idee heeft wat dit kan veroorzaken
Ik heb een AMD 64 3000+
512 mb werkgeheugen
80gb hardeschijf
geforce 256mb fx5500 videokaart
en ik heb avst antivirus stel dat het daar mee te maken heeft

alvast bedankt Kosko

Geplaatst door Kosko
Ik vroeg me af of iemand al de nieuwe zone alarm 66 670 00 heeft want ik heb hem gehad en toen ik hem had starten mijn pc elke ong 30 min opnieuw op.
Misschien moet je dan versie 6.0.667.000 eens installeren. ;)
Dat is de laaatste versie en die geeft bij mij althans geen problemen.
Steeds opnieuw opstarten kan zoveel oorzaken hebben. Waarom denk je dat het aan ZA ligt?

Guus.

ja DAT IS DEGENE DIE IK GEINSTALEERD HEB
en dan heb ik voor pro gekozen zou het dat kunne zijn

Geplaatst door Kosko
zou het dat kunne zijn
Herhaaldelijk opstarten kan door een virus veroorzaakt worden. Daar al op gecontroleerd?
Kan ook door te hoge temperatuur van de processor komen. Die al eens gechecked? Kun je met bijvoorbeeld Aida32 bekijken - zie bijlage.
(Dit lijkt me niet met je virusscanner of firewall te maken te hebben.)

Guus.

Laatst bewerkt:
En als je voor de Pro hebt gekozen moet je binnenkort dokken. Daar al eens aan gedacht?

nou voor dokken doe ik niet maar ik had van een vriend een code gekregen en hier is me temperaturen

Ik weet dat Pro een hele hoop extra features heeft die wel eens de oorzaak van je probleem zouden kunnen zijn.
Waar zijn die temperaturen?

ik gebruik ook de pro versie en heb geen enkel probleem.
het draait als een zonnetje:)

Ikbeweer ook niet dat het niet goed zou kunnen draaien.
Ik gebruik het echt al vele jaren.
We zijn iop zoek naar een oplossing voor TS, niet bezig om een gewaarderd programma af te kraken.

Geplaatst door A.J.
Ikbeweer ook niet dat het niet goed zou kunnen draaien.
Ik gebruik het echt al vele jaren.
We zijn iop zoek naar een oplossing voor TS, niet bezig om een gewaarderd programma af te kraken.

Zo bedoelde ik het niet hoor.
omdat hij aangeeft dat hij problemen met zonealarm denkt te hebben wou ik alleen zeggen dat het bij mij geen problemen geeft.

hey ik vraag me af welke antivirus hebben julie dan want ik heb avst zou het daar aan leggen en bearshare en azureus

en wat is TS?

Bijlagen

• naamloos.jpg
    naamloos.jpg
    81,2 KB · Weergaven: 29
(TS=Topic Starter.)
Temperatuur lijkt me de oorzaak niet.
Scan maar eens grondig op virussen en spyware.

Guus.

ik heb norton antievirus 2005 en gebruik ook bearshare en heb ook limewire draaien.

haal anders eens zonealarm eraf en kijk dan of het probleem is opgelost.
ik denk het niet hoor.
eerlijk gezegt denk ik ook aan een virus.
doe eens een online check bij www. symantec.nl.
daar kan je een online check doen

Dan ga je dankzij Bearshare er al minimaal 2, maar waarschijnlijk veel meer vinden......................

windows probleem verzenden zij wel dat het aan zone alarm lag en dat zone alamr er van af wet en dat ze aan een oplossing werken
en toen op zone alrm had iemadn ook steeds iets met rebooting maar was in engels snapte het niet zo

Geplaatst door A.J.
Dan ga je dankzij Bearshare er al minimaal 2, maar waarschijnlijk veel meer vinden......................
Tenzij hij Bearshare Lite heeft, maar ik ben bang van niet.

Guus.

Geplaatst door A.J.

ik heb ook bearshare en vind verder geen rodzppi.
ik scan altijd met adware se en spybot en ewido.
deze vinden niks wat bearshare betrefd.
of begrijp ik jullie verkeerd?

Geplaatst door Kosko
windows probleem verzenden zij wel dat het aan zone alarm lag en dat zone alamr er van af wet en dat ze aan een oplossing werken
Haal ZoneAlarm Pro er dan af en installeer de gratis versie.
Maar vergeet ook die scans niet...

Guus.

ik heb zone alrm er van verweider en op de gezins pc is het probleem verholpen en boven heb ik van virusscanner gewisseld denk dat er toen een virus in is gegaan
maar durf nu geen zone alrm er meer op te zetten terwijl hij wle een van de bettere fire walls is

en kon nadat ik op me iegen pc een andere virusscanner had geinstaleerd niet meer scannen me pc was wel beschermd maar liep vast als ik wou scannen een goed vriend van me zij dat het wel een virus moest zijn omdat ik 64 bit processor had

maar heb nu me pc overnieuw geinstaleerd nu doet het alles het wel weer maar durf nog steeds niet zone alarm te instaleren heeft iemand misschien een oplossing of een goed alternatief

kligt het dan aan de pro versie dneken julie en wat bedoel je met bearshareminimaal 2?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan