zone alarm doet maf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gewoon inderdaad de gratis versie van Zonealarm erop zetten en dan niet vergeten de Firewall van Windows uit te zetten!

Installeer Spybot Search & Destroy en Ad-aware.
Updaten en laten scannen.

ow die windows firewall ging automatisch bij mij
zover als ik het weet

de gratis versie is net zo goed.
er zitten wat minder opties op maar dat is geen enkel probleem.
waar het om gaat zit er gewoon op.

en wat die scans betrefd:
scan eens op virussen en spyware e.d.
misschien dat er wat gevonden wordt

Geplaatst door Kosko
is spybot search and destroy gratis

Ja en Ad-aware ook.
Downloaden, installeren, updaten en scannen met die hap.
Maar na installatie van Zone alarm NIET vergeten de Windows Firewall uit te zetten!!!!!!!!!!!

en dan heb ik nog een vraag nu dat ik geen aprte firewall heb zie ik af en toe me muis bewegen naar start of kruidsje van het scherm heeft dit er iets mee te maken dat ik nu geen aparte fire wall heb?

Geplaatst door Kosko
en dan heb ik nog een vraag nu dat ik geen aprte firewall heb zie ik af en toe me muis bewegen naar start of kruidsje van het scherm heeft dit er iets mee te maken dat ik nu geen aparte fire wall heb?

Ik denk dat komt omdat je PC waarschijnlijk vol zit met spyware, adware en misschien een virusje.
Als ik het goed begrijp heb je lekker lopen downloaden met bearshare etc. zonder firewall en spy- en adware bescherming, dus jij bent nog wel even zoet met scannen en opruimen vrees ik.........................

Geplaatst door A.J.
Ik denk dat komt omdat je PC waarschijnlijk vol zit met spyware, adware en misschien een virusje.
Als ik het goed begrijp heb je lekker lopen downloaden met bearshare etc. zonder firewall en spy- en adware bescherming, dus jij bent nog wel even zoet met scannen en opruimen vrees ik.........................
Helemaal mee eens.
Ga maar eens op bezoek bij "de buren": klik. :)

Guus.

nee ik he gedownload via azureus met windows firewall en norton system works 2004 helemaal geupdated tot dit weekend toen het gebeurde en ad aware se

maar dat muis beweeg gedoe doet ie nog steed en kon geen spybots vinden dus is er dan wat mis met die firewall van windows

ja ik heb maar iets van 15 gb in gebruik van 80 dus omdat ik m e pc overnieuw heb geinstaleerd

hey nu ik die online scan doe geef avast antivirus software aan dat die scan die ik doe een virus is??????????

Dat klopt. Dat denkt ie, maar het is niet zo. Hij ziet dat als een indringer.

hey ik heb nu de gratis versie geinstaleerd en nu valt ie weer steeds uit waar kan die aan liggen avast misschien bearshare

kan iemand me dit uitleggen

hey nog ff een vraag over zone alarm ik heb een netwerk en als mijn pc printer en bestanden wil delen dan geeft ie aan dat dat blokkerd zonder dat ik er iets tegen kan doen andere instellingen insteelen ik herriner me dat het wel bij pro kan en ik heb die key nog dus moet ik dan naar pro of hoef dat niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan