Zone Alarm hoe zet ik hem goed?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Anita7

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2002
Hallo Allemaal

Ik heb een heel vervelend virus binnen die ik er niet uit krijg het Trojan gebeuren.
Ik heb twee keer gescand eerst met Symantec en met mijn eigen virus scanner AVG onbegrijpelijk dat hij hem erdoor laat maar goed hij zit erin.
Beiden geven aan dat er geen virus is gevonden.
Maar niets is minder waar steeds krijg ik een rood scherm dat hij er nog in zit.
Ik heb nu ten einde raad zone alarm heb ik nu geinstalleerd alleen ik kan geen engels
Dus wie wil mij helpen hem goed te zetten.
Deze onderstaande dingen moeten denk ik goed staan

Overview

Firewall

Program Control

Alerts/Logs

Email Protection.

Heel hartelijk bedankt voor de moeite
Groetjes Anita

Hier heb je vast een handleiding in het Nederlands om je op weg te helpen. http://www.gigaport.nl/netwerk/access/firewalls/zonealarm.html

PS. Om welk virus gaat het eigenlijk, die zal er toch eerst uitmoeten. En krijg je dat rode scherm van Norton? Als hij dat rode scherm laat zien, dan heeft hij het virus toch tegengehouden.??

Als je volgende keer dat rode scherm ziet, schijf dan even op om welk virus het gaat.

Laatst bewerkt:
Hartelijk bedankt Tanja

Ik zal er op letten als het weer komt ik meen dat hij zei dat het in mijn internet files zat.
Die waarschuwing komt van AVG mijn virusscanner
Wat ik ook zo raar vind in mijn map Tempry internet files daar staat een raar tekentje het heet FAVICON ik zou niet weten waar het van was.
Ik heb mijn map leegehaald alleen dit blijft staan ik klikte het aan en ik kreeg als waarschuwing dat het onveilig kon zijn voor een opdracht kan ik die er gewoon uit gooien denke je?

Groetjes Anita

Over het algemeen kun je alle temp internet files verwijderen. Ik ken favicon zelf ook niet.

Geweldig die Nederlandse beschrijving van Zone Alarm daar kan ik tenminste wijs uit.
Ik heb het bestandje verwijderd dus ik let op of de virus nog van zich laat horen.
Tot zover weer bedankt voor de hulp.

Groetjes Anita

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan