zone alarm met nis 2004

Status
Niet open voor verdere reacties.

mcgill

Gebruiker
Lid geworden
5 apr 2001
Berichten
234
Ik heb een geupdate versie van norton systemworks 2004. Hierbij zit geen firewall en zodoende heb ik een firewall geinstalleerd van zone alarm 5.1. Hierin zit tevens een antivirusprogramma in, maar die heb ik uitgeschakeld. Nu heb ik van een goede vriend begrepen dat deze versie van zone alarm in conflict komt met norton 2004, ondanks dat de antivirus optie van zone alarm is uitgeschakeld. Klopt dit en hoe zou ik dit probleem dan moeten aanpakken?
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door mcgill
Ik heb een geupdate versie van norton internet security 2004. Hierbij zit geen firewall en zodoende heb ik een firewall geinstalleerd van zone alarm 5.1. Hierin zit tevens een antivirusprogramma in, maar die heb ik uitgeschakeld.
Dit snap ik even niet.
Norton Internet Security(NIS) is juist een viruscanner en firewall in 1 pakket.:confused:
 
De firewall moet je hier apart bijkopen, zit er dus niet standaard in bij systemworks. Ik heb dus geen Norton Internet Security, wat de titel van mijn vraag doet vermoeden. ik weet alleen niet hoe ik de titel moet aanpassen...
 
Laatst bewerkt:
Ik heb norton sececurity 2004 en daar zit zeker een firewall in, en die heeft de naam "persoonlijke firewall".
 
Geplaatst door mcgill
Ik heb een geupdate versie van norton internet security 2004. Hierbij zit geen firewall en zodoende heb ik een firewall geinstalleerd van zone alarm 5.1. Hierin zit tevens een antivirusprogramma in, maar die heb ik uitgeschakeld. Nu heb ik van een goede vriend begrepen dat deze versie van zone alarm in conflict komt met norton 2004, ondanks dat de antivirus optie van norton 2004 is uitgeschakeld. Klopt dit en hoe zou ik dit probleem dan moeten aanpakken?

Wat ik niet begrijp uit jou verhaal is dat je zegt dat je de antivirus programma van zonealarm hebt uitgeschakeld en daarna zeg je dat je ook de antivirus optie van Norton hebt uitgeschakeld.
Nu begrijp ik niet welke antivirus je dan wel gebruikt :8-0:
 
Je hebt helemaal gelijk! Ik heb de tekst inmiddels aangepast. Sorry voor de verwarring.
 
De vraag is: hoe heb je de virus scanner uitgeschakeld?

Hoe dan ook, het is het handigste als je de virus scanner helemaal verwijderd van de Norton internet security zodat alles de fireall achterblijft in de Norton internet security.

Gebruik daarvoor de tool die RNAV heeft.

Die kun je hier krijgen:

http://service1.symantec.com/SUPPOR...88256ace0076cc02?OpenDocument&src=bar_sch_nam

Nadat je de tool hebt gebruikt kun je wel de virus scanner van ZA gebruiken in combinatie met Norton.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan