Zone Alarm nieuwe versie in aantocht

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo zie je maar weer dat protesteren/klagen wel degelijk kan helpen, ff afwachten of die nieuwe versie idd wel aan de verwachtingen voldoet, thnx voor dit nieuwtje!

Volgens mij mag je dat ook niet doen volgens de wet om iemand te verplichten om de nieuwe versie te downloaden want als de tijd afgelopen is, dan betekend het dat je er weer moet betalen en dat betekend dat je verplicht wordt om elke keer te betalen voor en nieuwe versie en dat mag dus niet volgens de wet.

Saldos> de gratis versie had deze functie uitstaan, van gratis naar gratis upgraden is IMO niet onwettelijk.

ja, maar later wilden ze dat ook invoeren in de pro versie volgens mij.

Beetje vreemd dit in betaalde versies te plannen, zelfs als upgrades gratis zouden zijn. Veel te commercieel die jongens van ZA. Wat is hun 'marktaandeel' eigenlijk?

Zeg Pieter is die Zonealarm een Nederlandse versie of niet? en staat die dan ook bij download.com?

Begrijp ik het goed dat er automatisch updates gedownload werden door Zonealarm? Das toch juist handig..

Ik volg niet.
Ik had altijd de allerlaatste ZA. Ik kreeg altijd netjes een melding met de vraag of ik de update wilde downloaden.

Geplaatst door XP_PC
Ik volg niet.
Ik had altijd de allerlaatste ZA. Ik kreeg altijd netjes een melding met de vraag of ik de update wilde downloaden.
heb ik ook gedaan...
1x een probleempje gehad, (was met xp :p), toen kon ik weer vanaf de eerste beginnen, omdat ie mijn serial niet pakte :D
maar nu installeer ik die dingen gewoon...ben ik weer up-to-date...

Via de links van MajorGeeks(zie eerder bericht in deze thread) kun je hem direct downloaden en installeren met je huidige serial, zonder de melding te krijgen om je servicecontract te renewen, wat weer $$$-tjes kost.....

verder is me opgevallen dat bij privacy, de sitelist(ZApro) alle vinkjes op groen staan, oftewel men genereerd onbewust data van je.

Als je deze dus edit zijn ze bij de volgende reboot allemaal weer groen.....

Is Zapro stiekem toch spyware????

zie bijlage

grtz

Bijlagen

• zapro.jpg
    zapro.jpg
    86,9 KB · Weergaven: 24
Neuh, geen spyware.

Maar ik snap niet helemaal wat je bedoelt... Dan verwijder je die toch (ik bedoel bij cookie control)

XP PC, dat had ik gedaan, maar dan staan ze toch na een reboot allemaal weer op groen, oftewel ik heb er geen controle over en alles wat buiten mij medeweten om connectie wil maken met het www beschouw ik als irritant en als ik zonelabs delete of edit dan staat ie erna een reboot ook weer netjes erbij met alles op groen....

en ZAP geeft echt geen alert als ie contact maakt met hen.

het gaat mij erom dat ik zelf wel bepaal wanneer er data naar zonelabs word gezonden en alles wat buiten mijn medeweten data verzend beschouw ik als zijnde spyware.

Grtz

Vreemd, dat heb ik niet. Als ZAP naar het web moet, wordt het gevraagd.

nieuwe update 3.7.159

ZoneAlarm heeft wederom een nieuwe update gelanceerd 3.7.159 nadat er een lek(zie de thread van Pieter) is geconstateerd.

Ikzelf ben ZoneAlarm ff ontrouw........ Ben ff overgestapt naar NIS, mijn eerste conclusie Zone Alarm is gebruiksvriendelijker.....

Grtz

:eek: :8-0: :mad:

Nou ja zeg!

Ze beginnen toch ******* veel Microsoft kuren te vertonen!

dat vond ik ook vandaar even NIS geinstalleerd, maar ZoneAlarmPro beviel me beter, maar ik moet nog ff aan NIS wennen, dus die geven we even het voordeel van de twijfel.......

Wel erg irritant die POP UP van NIS, btw

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan