Zone Alarm nieuwe versie in aantocht

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vind Zone Alarm ook prettiger en een stuk rustiger, alhoewel dat misschien aan bepaalde configuraties van NIS ligt.

Maar ik hou nog ff NIS for the time being.... totdat ZoneAlarm alles op orde heeft, want die heeft wel mijn voorkeur in alle opzichten.

Grtz

Je zou Tiny Personal Firewall eens kunnnen proberen.
Goed en simpele configuratie.

Het progje hoeft niet simpel te zijn, zolang ik maar probleemloos kan surfen en downloaden zonder iedere keer die Pop-up van NIS te krijgen, bij ZAP kreeg ik die ook maar die zit aan de rechterkant van het scherm en niet pats boem in het midden van je scherm, verder is NIS best een mooi programma met vele mogelijkheden, leuk om uit te vogelen hoe of wat alles werkt.

grtz

Ik had ooit er een keer een rechtenprobleem mee. Een soort parental control stond aan, ik kon niets meer instellen! En ook niet de-installeren. Moest ik alles handmatig uit het register vissen :(.

Nou ik ben weer terug bij Zone Alarm Pro, NIS is wel ok maar met ZAP is het gewoon prettiger en rustiger werken en ZAP heeft me nog nooit in de steek gelaten:-)))

ZAP rules!!

Grtz

ok ik heb je PB gelezen en beantwoord, dan blijven we nu weer hier verder on topic :-))

voor alle andere lezers er is inmiddels een update van ZAP uit en te verkrijgen via de reguliere update.

Lukt me niet, ik krijg niet de allernieuwste binnen :(. Ik probeer het morgen nog een keer.

het is ook een beetje vreemd, want als je kijkt naar de release history van ZAP staat er niets bij de allernieuwste update

grtz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan