Ik heb de zonealarm geïnstalleerd en kom tot de bevinding bij "allert & logs" dat via het programma svchost.exe alle poorten worden aangedaan en door zonealarm worden geblokkerd.
Dit gebeurd zo regelmatig en dan 14 maal achter elkaar. Elke keer wordt er een andere poort gebruikt xxx1, xxx2 enz.. Ik zit nu al 1000 poorten verder.
Zone alarm geeft volgende info weer :
Description : Generic Host Process for WIN 32 service was blocked for accepting a connection from the internet ( poort xxxx).
Rating : medium
Type : program acces
Program : svchost.exe
Direction : incoming (accept)
Action taken : blocked
Count : 1
Source DNS : Speedtouch.Ian
Ik gebruik de thompson speedtouch.
Kan iemand me vertellen wat hier aan de gang is a.u.b. of wat ik verkeerd heb gedaan tijdens de installatie. Hoe kom ik erachter welk programma hier tracht binnen of buiten te komen via svchost.exe ?
Bedankt voor de hulp
Dit gebeurd zo regelmatig en dan 14 maal achter elkaar. Elke keer wordt er een andere poort gebruikt xxx1, xxx2 enz.. Ik zit nu al 1000 poorten verder.
Zone alarm geeft volgende info weer :
Description : Generic Host Process for WIN 32 service was blocked for accepting a connection from the internet ( poort xxxx).
Rating : medium
Type : program acces
Program : svchost.exe
Direction : incoming (accept)
Action taken : blocked
Count : 1
Source DNS : Speedtouch.Ian
Ik gebruik de thompson speedtouch.
Kan iemand me vertellen wat hier aan de gang is a.u.b. of wat ik verkeerd heb gedaan tijdens de installatie. Hoe kom ik erachter welk programma hier tracht binnen of buiten te komen via svchost.exe ?
Bedankt voor de hulp