zone alarm waarom doet die raar?????

• Onderwerp starter Onderwerp starter sjoerd1981
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
S

sjoerd1981

Als ik mijn PC opstart werk onder XP.
Dan vraagt die elke keer of ik contact wil maken,met bevoorbeeld email.
Dan vink ik aan dat die dat moet onthouden,maar als ik weer opnieuw opstart vraagt die dat steeds weer dus als ik mijn PC opstart mag ik wel eerst 5 keer weer één vinkje zetten.
Vroeger had ik daar geen last van heb al gescant op virus en met ad-aware.
Heeft iemand ook zo,n probleem gehad en weet raad.

Groeten sjoerd

Zonealarm met rechts aanklikken > restore Zonealarm control centre > Program control > klikken op de vraagtekens en dan allow aangeven
Als het goed is geeft hij dan de meldingen niet meer

Geplaatst door assaas
Zonealarm met rechts aanklikken > restore Zonealarm control centre > Program control > klikken op de vraagtekens en dan allow aangeven
Als het goed is geeft hij dan de meldingen niet meer

Ik heb hetzelfde probleem, en zoals jij zegt werkt dus niet, doe ik telkens weer maar helaas. Zonealarm onthoud niets! Heb de laatste update geinstalleer, zou het daar aan kunnen liggen?

een oplossing geven kan ik niet, heb ook altijd veel problemen gehad met ZA, nu draai ik kerio ( freeware ) en die werkt perfect, vreet ook niet zoveel aan jegeheugen ....

Vreemd , ik heb in ieder geval geen problemen op dit ogenblik met ZA
Volgens mij kan je hem het beste verwijderen , en dan opnieuw installeren

Had assaas zijn raad opgevolgt maar helaas , lijkt wel of ik er meer heb gekregen, mat nu al 8 keer aanvinken.

groeten sjoerd

Geef je wel aan dat hij het ook moet onthouden?
Behalve dat je internettoegang toestaat.

Geef eens alle opties aan die je wilt hebben en reboot je computer direct daarna, middels opnieuw opstarten.
Je computer zou nu de nieuwe settings moeten onthouden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan