Zone Alarm

Status
Niet open voor verdere reacties.

Metse

Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2003
Ik heb zonealarm als firewall.Heb ook een netwerk van twee computers.Het probleem bestaat er nu uit dat ik op de tweede compu geen verbinding met het net heb als ZA opstaat.De verbinding van de twee compu"s is via een mac-brugminipoort (brug).Deze brug staat wel in mijne ZA maar blijkbaar werkt dat niet.Heb ook geprobeerd om het ip-adres van de 2de compu in te voegen.Maar da werkte ook niet.
Wat kan ik nog proberen??

Thanx

dunno, ik heb 2 pc's via netwerk aaneen gekoppeld en zonealarm liet niets toe, netwerk functioneerde dus niet meer.
Zonealarm dus afgesmeten en toevallig had ik hier nog norton internet security liggen :D en die mannen zijn tenminste zo intelligent om een onderscheid te maken tussen toegang van buitenaf (hackers) en toegang door een pc uit je netwerk.

Conclusie, netwerk werkt nu wel en hackers worden tegengehouden :thumb:

Om Soul Reaver nog snel even aan te vullen:

Je hoeft niet de volledige Norton Internet Security 2003 te hebben. Norton Firewall is in principe genoeg. Het is een onderdeel van Norton Internet Security dat je ook apart kan krijgen. Misschien kan je een gratis trail versie downloaden bij www.symantec.com

Ik ben trouwens ook niet echt een voorstander van Zone Alarm of Zone Alarm Pro. Bij Norton heb je veel meer mogelijkheden en is over het algemeen veel veiliger.

mvg,
Diederik

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan