Zone Alarm

• Onderwerp starter Onderwerp starter egkok
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Besturingssysteem
Win 11
De nieuwste versie van Zone Alarm Suite.

Wat ik nu vervelend zo niet onacceptabel vind is dat sommige websites gewoon niet opstarten. Elke keer stink ik er weer in maar krijg dan opeens een brainwave dat Zone Alarm de boel zit te vesjteren. Ik heb hem redelijk streng ingesteld en je zou verwachten dat je in de mogelijkheid wordt gesteld om op allow and remember te klikken, zoals overigens met de meeste pagina's gebeurt. Is er een instelling die ik over het hoofd zie? Als ik weet welke site niet opent en dat weet ik natuurlijk kan ik het in Zone Alarm uiteraard wel instellen, maar het is zo vreemd dat Zone Alarm dus in die bepaalde gevallen gewoon geen sjoege geeft en de pagina niet accepteert, lijkt dan net of internet eruit ligt. Dit bericht is ook voor Buffy!

egkok,
Uit eigen ervaring week ik dat dit komt door de privacy control in ZAP.
Die staat waarschijnlijk te hoog ingesteld bij je.
Hou die in iedere geval op de standaard instellingen.
De rest mag je zo hoog instellen zoals je zelf wil.

Buffy

Zonder problemen?? Ik vind Zone Alarm toch wel vaak wat lastig doen. De gewone sygate vond ik ook niet echt ideaal...:thumb:

Aan jouw hoge eisen voldoet geen enkel programma, vrees ik.;) Maar de nieuwste versie van Sygate Personal Firewall Pro 5.5 heeft bij mij nog nooit problemen veroorzaakt.

egkok,
Norton Internet Security 2004 misschien?

ahemmm:eek: maar dat deed Zone Alarm wel?? Daar moet je toch wel redelijk ingewikkeld doen om de boel te regelen, zo dat een site ongestoord online kan komen. Een popuppie is al voldoende...vind ik toch omslachtig, kan toch met een klik; allow and remember .. dat zou ik nou adviseren. Hoge eisen stellen vind ik niks mis mee, maar dat is het nog niet eens....als je al die wartaal leest, bedoeld om de gewone reguliere computergebruiker te 'helpen' waar microsoft zo'n beetje de kroon spant, maar ook door dingetjes gewoon niet te vermelden zoals in Zone Alarm, dan zijn mijn eisen echt niet te hoog maar ik kan er alleen niet met mijn pet bij hoe dat mogelijk is. Heb jij bijv.wel eens de blauwe schermen goed begrepen?? Of hoe je begeleid wordt bij systeem herstel, als je niet meer op je systeem kunt komen en windows moet opstarten met de installschijf........dat is bijna ongeloofwaardig zooooooooooooo dom.

saldos

egkok,
Norton Internet Security 2004 misschien?

Meld misbruik in dit bericht

Dat kan ik Buffy niet meer aandoen.
Alhoewel uit herinnering was ik daar destijds redelijk tevreden over. Zal toch eens proberen, als ik hem nog kan vinden.

En Buffy is en blijft een kanjer.... toch??

Egkok, wat wil je nu toch steeds van mij? Ik weet niets van NIS, heb alleen ervaring met NAV. Noem mij niet steeds in je berichten, daar schiet niemand iets mee op.

Re: saldos

Geplaatst door egkok
En Buffy is en blijft een kanjer.... toch??

De relatie tussen jou en Buffy blijft voor mij een raadsel hoor.
Jullie leven als hond en kat samen :D
Misschien heeft hij wel een oogje op je Buffy.
(Zou ik ook hebben als je er als Buffy uitzag natuurlijk)

tsjjjjjjjjj, saldos denken mannen nou altijd hetzelfde??

Tja als Buffy buffy was dan hoefde ik geen antwoord meer op wat voor vragen dan ook.....maar AKA buffy...je weet maar nooit kan knap, lelijk en zelfs een man zijn..maar dat kan ik beter niet zeggen denk ik...maar het kan allemaal, maar alleen dat fotootje doet me al goed en op de vraag wat aka Buffy heeft met die echte, daar heb ik nooit antwoord op gekregen...

Misschien heeft hij wel een oogje op je Buffy.
(Zou ik ook hebben als je er als Buffy uitzag natuurlijk)

Naahhhh, Buffy heeft zich voor mij al wel bewezen, innerlijk is het zeker een stoot ( of mag dat niet meer zo vrouwonvriendelijk maar wel als compliment bedoeld)

Wordt het voor de heren niet eens tijd een datingsite op te gaan zoeken? ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan