zone-alarm

• Onderwerp starter Onderwerp starter ben3
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
NOD32 krijgt geen toegang tot dat bestand. Maar dat is helemaal niet erg.

Deze vraag had je hier trouwens ook al gesteld.

buffy zei:
NOD32 krijgt geen toegang tot dat bestand. Maar dat is helemaal niet erg.

Deze vraag had je hier trouwens ook al gesteld.

ja sorry, ben nog een beetje groen op het forum , ik zag later dat ik bij firewalls mijn vraag moest plaatsen, ( wou hem daar proberen te verwijderen maar dat lukt niet ),

waarom is dat dat ie geen toegang krijgt ?

groet ben.

ben3 zei:
waarom is dat dat ie geen toegang krijgt ?
Vanwege de manier waarop dat bestand gecomprimeerd is.

Je moet die melding van NOD32 gewoon negeren, het is geen probleem. :)

buffy zei:
Vanwege de manier waarop dat bestand gecomprimeerd is.

Je moet die melding van NOD32 gewoon negeren, het is geen probleem. :)

heb hem nu dus net geinstalleerd en liep door het menu en hij vroeg of ik van een network gebruik maak,heb ik nee ingevuld,is dat goed ? btw, is er een nederlandse handleiding van ?

groet ben

Laatst bewerkt:
ben3 zei:
heb hem nu dus net geinstalleerd en liep door het menu en hij vroeg of ik van een network gebruik maak,heb ik nee ingevuld,is dat goed ?
Dat weet ik niet, want ik weet niet of jij al dan niet van een netwerk gebruikmaakt. ;)

Maar als alles nog naar behoren functioneert, dan kun je ervan uitgaan dat het wel goed zit. Je kunt de instellingen van ZoneAlarm altijd weer veranderen, als blijkt dat je iets verkeerd hebt ingesteld.

buffy zei:
Dat weet ik niet, want ik weet niet of jij al dan niet van een netwerk gebruikmaakt. ;)

Maar als alles nog naar behoren functioneert, dan kun je ervan uitgaan dat het wel goed zit. Je kunt de instellingen van ZoneAlarm altijd weer veranderen, als blijkt dat je iets verkeerd hebt ingesteld.

ik had de vraag net aangepast en misschie had je dat niet gelezen of er een nederlandse handleiding bij is misschien ?

groet ben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan