ZoneAlarm blokkeert afbeeldingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

T._de_vries

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 sep 2003
'llo allemaal!

Ik heb Zonealarm Pro geinstalleerd staan, maar hij blokkeerd sommige afbeeldingen van mijn eigen website notabene.

Hoe kan ik dat uitzetten, wat is de reden hiervoor?

zone alarm doet dat omdat de plaatjes active x of java is. je kunt dit uitzetten door het beveiligingsniveau iets lager te zetten of door deze plaatjes toe te staan.

Ik heb nu gezegd dat hij (ZA) er "ad" bij moet zetten als hij iets geblokkeerd heeft. Dat is wel het geval bij m'n site. Maar ik heb alle beveiligingen al op Medium staan..

Enne welke moet ik dan precies lager zetten?

ZoneAlarm afbeeldingen

Beste T de Vries,

Ga in ZoneAlarm naar 'Privacy" en klik dan bij 'Ad blocking' op 'Custom' Haal dan vervolgens alle vinkjes weg bij 'Ads to block' dan zou het volgens mij wel moeten werken. Hou er dan wel rekening mee dat je weer die irritante pop-up schermpjes weer in beeld zult krijgen!!

Ah jah! Gelukkig ken ik de afbeeldingen weer zien!

Bedankt!

Greoten,
Timothy

Mmm raar, nu kan ik weer geen GIF's bekijken..

Ik heb alle adsblokkers uit gezet van ZoneAlarm..

Hoe komt dit?!?

Ik bedoel dus bewegende GIF's. Ik zie ze alleen stilstaan.. ze bewegen dus niet!

Allemaal nagelopen, IE staat goed ingesteld, ZA heb ik bij Privacy alles OFF staan!:8-0:

K snap er niets meer van :confused:

Verwijder even de "tijdelijke internet-bestanden'' (in IE/Extra/Internet-opties, tabblad Algemeen) door te klikken op "Bestanden verwijderen" Activeer eveneens het selectievakje "Ook alle offline items verwijderen". Klik op OK. En als je daar toch bent, zet alles ook op standaardniveau, tabje Beveiliging

Daarna de pc even opnieuw opstarten wil ook nog wel eens helpen.

Hert verwijderen van de tijdelijke internet bestanden deed niets, maar de reboot deed wonderen!

Bedankt allemaal!:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan