ZoneAlarm blokkert IE

Status
Niet open voor verdere reacties.

amaldo

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2000
Dag allemaal,

Na veel gezoek kwam ik tot de ontdekking dat ZoneAlarm mijn internetverkeer blokkeert.
Door ZoneAlarm uit te zetten is alles weer opgelost.
Dit betekent echter dat er in ZoneAlarm een opdracht is geslopen die het internet blokkeert.
Wonderlijk is dat dit op twee computers met ZoneAlarm plotseling het geval is.
Ik heb al zitten zoeken maar kan niets vinden. Weet iemand waar/wat ik precies precies in ZoneAlarm moet zoeken ?

groet van Amaldo

Hoi,

Dit klopt inderdaad. Dit is gebeurd na een microsoft update.
Zonealarm heeft inmiddels weer een update uit gebracht wat het probleem moet verhelpen.
op de site van zonealarm staat het uitvoerig beschreven

ZoneAlarm blokkeert IE

Bedankt, ik kan nu weer verder !

Amaldo

Mijn ervaring

Ik had hetzelfde probleem. Op advies van de providerhelpdesks ZoneAlarm (ZA) uitgezet, met goed resultaat thuis (Tele2): alles werkte weer.
Op het werk (kpn-officedsl) ging het ook even goed, maar sinds vorige week woensdag heb ik (met uitgeschakelde ZoneAlarm) nog maar 3 dingen: e-mail (in Outlook Express), privéwebmail (via Internet Explorer) en Yahoo Messenger werken. Verder kan ik op geen enkele website komen met IE.
Vanochtend toch maar weer ZA aangezet en het InternetZone-schuifje op medium gezet. En nu kan ik opeens alle sites weer bereiken. Samengevat: geen/amper verbinding met uitgeschakelde ZoneAlarm, wel verbinding met ZoneAlarm weer aan (maar op medium).

Is er iemand die hier iets van snapt?

Ik heb ZoneAlarm gedeïnstalleerd en versie 7.0.483 geinstalleerd.
Problemen opgelost, geen enkele toegang wordt geblokkeerd.

groeten van Amaldo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan