Zonealarm en junkmail

Status
Niet open voor verdere reacties.

pixie66

Gebruiker
Lid geworden
1 jun 2002
In de nieuwe Zonealalrm zit een junkmail-optie. Deze heeft zich automatisch genesteld in Outlook. Ik wil deze uitschakelen, maar het lukt niet.

Uitschakelen van de optie E-mail-protection in ZA zelf werkt niet, maar deze functie ziet volgens mij ook op het scannen van mails op virussen en niet zozeer op spam.

Als ik in Outlook zelf op 'aanpasen werkbalken' klik kan ik het programma verwijderen. Na herstart is ie echter weer terug.

Wie weet raad?

Je hebt inderdaad een verschil: een echt spamfilter, wat je mails controleert op spam en bij het anti-virusonderdeel is er vaak een e-mailscanner die scant op virussen in het inkomende / uitgaande bericht.

Die werkbalk is inderdaad alleen het grafische, en wordt, waarschijnlijk door ZA, automatisch gestart.
Kan je in ZoneAlarm niks vinden over dit spamfilter / anti-spamonderdeel?

Ik kreeg 'm echt niet weg. Daarom heb ik een nieuwe versie van ZA (ZA Pro) geïnstalleerd en nu is ie weg. Vreemd, maar waar.

Vreemd inderdaad, maar goed, het is weg.

Als je hier verder tevreden mee bent, en de vraag is dus '' opgelost '' mag je rechtsonderaan van deze pagina klikken op Vraag is opgelost.:thumb:

Hij is nu weg omdat ZA pro geen anti-spam heeft.
De balk was simpelweg te verwijderen door MailFrontier (anti-spam van ZA) te deïnstalleren. ZA blijft verder gewoon werken.

ZA Pro geen Anti-Spam maar de free version wel?
Maar er zijn ook versies van ZA met anti-virus.

ZA junkmail knoppen in Outlook

Beste Maniac (en ook Michael en Pixie), hartstikke bedankt!

Wekenlang heb ik me zitten ergeren aan die zomaar cadeau gekregen ZA anti Junkmail knoppen, die de voor berichten beschikbare ruimte in Oulook 2003 alleen maar verkleinden. Maar nu zijn ze, dank zij die tip (en Link) van Maniac eindelijk verdwenen, mensen wat ben ik blij .

Wat mij betreft mag de oorspronkelijke vraag van Pixie nu wel als beantwoord worden gemarkeerd.

Groet van Pavanos

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan