ZoneAlarm en ME willen niet samen!

Status
Niet open voor verdere reacties.

gezina

Inventaris
Lid geworden
27 apr 2001
Berichten
12.948
Beste pc-genoten, vorige week suksesvol bij dochter de NIS 2002 er af en een fonkelnieuwe NAV 2003+ZoneAlarm d'r op, freeware uit de 2.6 reeks. (heeft PB, Win ME, zo'n kant en gaar ding qua pc, brrrr...)afin, ik dacht dat alles goed was edoch bij het opstarten ging de pc niet verder dan de wallpaper en voor de rest niks...harde reset, scandisk en dan kwam het wel weer goed. Het eerste wat we dachten, dat zal die Norton wel zijn, niks van waar, het is ZoneAlarm...iets met true vector en zo. Heb de boel uitgezet qua shutdown (taakbalk) en uitgevinkt in msconfig en alles draait weer als een zonnetje...waarom wil ZA nou niet? Ze hebben een telefoon-verbinding en draaien nu zonder firewall, ze surfen wel saai en weinig, maar toch, iemand wat tips?
 
Volgens zonelabs zelf zou je hem moeten deïnstalleren en opnieuw 'volgens de handleiding' opnieuw moeten installeren.
 
Dat was ik vergeten te melden, ZoneAlarm is er als laatste opgezet, waarom dan weer opnieuw? Ik had die gedachte ook wel maar kon de logica ff niet plaatsen. :)
 
Geeske
volgens mij maakt het nog uit welke versie je van zone alarm hebt gedownload...
dacht dat er versies waren voor win 98, me etc..
heb je wel de versie van me??
En die foutmelding, je zou het kunnen proberen door opnieuw te installeren, bij het opnieuw installeren zal hij eventueel de foute installatie overschrijven..
 
Arie, het is ZoneAlarm 2.6.362, exact dezelfde die ik heb draaien naast mijn NAV 2002, ik heb Windows 98 se, maw deze ZA-versie kan dus niet met ME?

http://download.zonelabs.com/bin/free/information/znalm/zaReleaseHistory.html#2.6.362
New and improved features in ZoneAlarm version 2.6.362:
Support for AOL 7 browser
Improved operability on the XP platform
Other enhancements for improved operation

Moet dan toch wel kunnen met ME...toch?:confused:
 
die versie moet kunnen draaien met ME, draait hier ook met ME al anderhalf jaar.
 
Geeske,

Mijn inziens zou het ook moeten werken, maar het viel me op dat je vaak de keuze krijg om te zeggen welk os je gebruikt om te downloaden, heb je al opnieuw geinstalleert?
ik gebruik ook die versie 2.6 nog wat.. blijft de beste en heb hem gewoon op cdrom staan (pro)
 
Dat dacht ik ook Testje, afin, ik zal de boel eerst netje de-installen, da's nog een heel gedoe maar heb de instructies via Zonelabs al klaar liggen en dan maar her-installeren, zo gauw geef ik de moed niet op! Ik laat het nog weten, met dank voor de reacties. :love:

Arie, zie mijn antwoord, her-install volgende week, kan ik nog ff een en ander hopelijk opzoeken en zo. :thumb:

(ik laat deze nog ff op onopgelost staan)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan