Zonealarm Free 7 installatie loopt vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tveer

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2001
Berichten
102
Hoi
Zoals zovelen viel mijn internetverbinding weg na installatie van de nieuwste update van Windows (half juli 2008).
Zonealarm bleek de boosdoener, en daarom de nieuwste versie van ZA-free binnen gehaald.
Voor installatie ervan, eerst de oude versie helemaal verwijderd, zoals beschreven in http://forum.zonelabs.org/zonelabs/board/message?board.id=AllowAccess&message.id=103
De installatie van de nieuwste versie van ZA loopt echter steeds vast op 22%, tijdens installatie van zlquarantine.dll

AV uitschakeken, opschonen mbv CCleaner en (opnieuw) de nieuwste versie van ZA downloaden, het helpt niet. Installatie blijft steeds hangen op 22%....

Wat is het probleem, en beter: hoe los ik het op? Hoe kan ik probleemloos versie 7 installeren? Ik wil namelijk wel graag ZA blijven gebruiken.
(Ik werk nu met de voorgaande versie van ZA, met de firewall voor Internet Zone Security op medium ipv high, een tijdelijke oplossing wat mij betreft).

Dank voor je hulp
Groet
T

XP sp 2
Kaspersky
ZA free 6.5
 
je moet geeeeen Zonnealarm nemen.. die geeft zelfs virussen.. je moet McAfee nemen.. dat is Firewall, Virus Bescherming, Email Bescherming, en Internet bescherming allemaal in 1 installatie.. hij geeft zelfs bij elke klein ding.. wat een virus is al aan dat er een virus is binne gedrongen.. meestal verwijdert ie hem Automatisch.. en soms moet je op een knop drukken en dan verwijdert ie hem ook..

Heel Handig.. dus geen ZoneAlarm meer..!.. egt super slecht voor je computer
 
je moet geeeeen Zonnealarm nemen.. die geeft zelfs virussen.. je moet McAfee nemen.. dat is Firewall, Virus Bescherming, Email Bescherming, en Internet bescherming allemaal in 1 installatie.. hij geeft zelfs bij elke klein ding.. wat een virus is al aan dat er een virus is binne gedrongen.. meestal verwijdert ie hem Automatisch.. en soms moet je op een knop drukken en dan verwijdert ie hem ook..
Kun je dit goed onderbouwen?:shocked:

1. het hangt er vanaf welke Mcafee versie je hebt of er een firewall bij zit.
2. Zonealarm heeft geen virussen, anders graag een bewijs.
 
mcafee 8.. das met alle bescherming in 1..
en me oom had een virus van zonealarm.. die kom zn pc er niet meer door opstarten.. (spyware)
 
mcafee 8.. das met alle bescherming in 1..
en me oom had een virus van zonealarm.. die kom zn pc er niet meer door opstarten.. (spyware)
Onzin. Je hebt een versie nummer, maar dat zegt niets. Je hebt McAfee VirusScan(zonder firewall), McAfee Internet Security Suite(is met firewall), McAfee Total Protection(met firewall), McAfee Internet Security Suite and Site Advisor Plus9met firewall).

Daarbij Zonealarm is al jaren bekent als goede firwall zonder spyware of virussen. Aleen als je deze hebt gedownload met een crack zou er virus mee kunnen komen.
 
sorry.. dan heeft me oom dat.. :p (zonealarm crack)

maar ik heb McAfee Total Protection..
 
Ik wil alleen maar aangeven, dat je niet iets zomaar moet plaatsen hier. Jou Mcafee heeft wel een firewall, maar het is daarom niet nodig om "reclame" voor Mcafee te gaan maken.;)
 
sorry crash.. ik help veel ste veel en ik maak inderdaad te veel reclame..
 
Goed, als we dat dan duidelijk hebben..........

Kan iemand mij dan verder helpen met mijn oorspronkelijke vraag?

T
 
Yep, = zelfde als op de ZA-site. Ook al geprobeerd dus.
Iemand nog andere ideeen?
T
 
Onderwerp is verplaatst naar forumonderdeel beveiliging > firewall etc
Dit topic kan hier dus gesloten worden.
Hierbij...
T
 
Dit topic blijft open, die andere is gesloten. Deze topic staat in de goede sectie en die andere niet. Daarbij is 1x een topic over een vraag/probleem openen genoeg.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan