zonealarm+google ???

Status
Niet open voor verdere reacties.

osborne

Gebruiker
Lid geworden
24 nov 2002
Gebruik zonealarm (gratis versie) met meerdere pc's achter een router, deel PC's XP, andere WIN98. Voor alle PC's geldt dat vanaf een tijdje terug google plotseling niet meer te bereiken was, PC blijft domweg zoeken maar vindt niets. Na uitschakelen zonealarm gaat 'ie er gewoon naar toe. Iemand enig idee wat hiervan de oorzaak kan zijn?

Heb uiteraard een virusscanner geïnstalleerd, maar als daar desondanks wat doorheenglipt wat vervolgens berichten naar buiten gaat sturen, houd ik dat toch liever tegen. Heb voor het plaatsen natuurlijk ook wat op Helpmij zitten zoeken, maar meesten vinden een firewall achter een router om die reden toch geen overbodige luxe.

ik heb het ook hoor, maar ik heb er geen problemen mee, ik werk met de zoekbalk van google, maar geen problemen
heb je google als startpagina?

Google is niet als startpagina ingesteld, maar het is natuurlijk wel irritant, en ook niet heel veilig lijkt me, als enige manier om google te bereiken is door eerst zonealarm uit te schakelen.
Intikken van google plus zonealarm op de google-site (onbeveiligd dus!) levert wel een aantal lotgenoten op, maar een echte oplossing heb ik daarbij nog niet aangetroffen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan