zonealarm schakelde firefox uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

CSmits

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2005
Had last van een haperende videokaart (bleek vastlopende ventilator) en onleesbare mededelingen, niet goed doorstarten e.d. Op een gegeven moment gaf zonealarm de melding, dat een programma werd geblokkeerd; kon toen niet zien welk programma. Heb meteen zonnealarm verwijderd voordat het nog meer schade zou aanrichten.
Na het installeren van een nieuwe videokaart, Nvidea GT 220, bleek firefox alleen nog in de veilige modus te werken! Dat had zonnealarm dus uitgeschakeld.
Is er iemand die kan vertellen waar ik in het register dit weer ongedaan kan maken? Ik werk met XP.
Groeten,

heb inmiddels Combofix gedraaid, met Glary utilities een boel opgeruimd en Zonealarm opnieuw geïnstalleerd.
De eerste keer dat ik Firefox aanklik vraagt Zonealarm dan of dat mag en als ik dan toestemming geef, komt er nog steeds geen Firefox te voorschijn; wil alleen weer in de veilige modus werken.
Iemand nog een leuk idee, of moet ik toch maar overgaan op Internetexplorer?

Groet,

Verwijder ZoneAlarm en Firefox (ook in program files) installeer daarna Firefox weer en kijk of firefox nog steeds het probleem heeft,zo ja dan zou ik naar mijn drivers (Nvidea GT 220) kijken als ik jouw was.

heb ik geprobeerd, geen succes. dacht nog even dat het aan de nieuwste Nvidea driver lag, maar na het installeren van de door Nvidea voorgestelde oudere driver bleef het resultaat hetzelfde: Firefox alleen veilig te gebruiken.
Groet,

Probeer een herstel punt te vinden van "voor" de problemen.

dat lukt niet, heb na de installatie van de nieuwe videokaart grote schoonmaak gehouden en veel dingen permanent verwijdert.
groet,

blijkt na langdurig onderzoek een firefox extentie te zijn :Firefox memory, wat geheugen vrij moet maken, maar kennelijk niet doet wat het moet doen!
Groet,

Ik ben blij voor je.
Ik gebruik de Add-Ons: NoScript (Java bescherming en ClickJacking)
AdBlock Plus (tegen Pop-Up's en Reclame)
BetterPrivacy(tegen LSO Cookies)

Groetjes Quikfit:thumb:

heb veel meer ad ons oa ghostery (daar kun je trackers mee dwars zitten), track me not, foxTV, colorfull tabs, McAfee site advisor, IE tab. En ondanks de vele ad ons, bliksem snel.
Groet,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan