ZoneAlarm System Error

Status
Niet open voor verdere reacties.

melaniem

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2001
hallo allemaal ik heb misschien een probleem met het inst van za in het schempje van za staat rechts bovenin met rode tekst system error please reboot is dat normaal of niet niet want na een heropstart blijft dat gewoon staan, en rechtsonderin staat dus een kruisje i.p.v. het za pictogram?????????
er staat bij dat kruisje TrueVector security service is shut down!!!!!!!!!!
Fred.........

Ik kom daar echt niet uit hoor ik verwijderd de boel wel dan is het ook opgelost, vreemd want ik had hem wel eens eerder gehad en toen werkte het wel goed??

melaniem,

Dit probleem lost je zo op:

Start op in de veilige modus. Je start op in de veilige modus door op F8 te tikken bij het opstarten van de pc.
Zoek dan naar de map die "internet logs".
Die zit als het goed is in C:\windows map.
Maak hem helemaal leeg. Dus verwijder alle bestanden die erin zitten.
Restart de pc in normale modus en je probleem is opgelost.

Saldos, wat is dat voor een map internet logs? moet je die wel vaker leeg maken als je problemen heb? er staat inderdaad wel een paar bestanden in van zonealarm, en die kan je ook leegmaken zonder veilige modus...
Fred...................

Er zitten tijdelijke bestanden in.
Maar ik had het zelf ontdenkt toen ik hetzelfde probleem had als jij een keer, en ik had toen die map leeg gemaakt in veilige modus en toen was mijn probleem verholpen. Ik had dit per toeval ontdekt.

Laatst bewerkt:
Nou zo zie je maar weer,bij mij is het nu ook opgelost, en zonder veilige modus te gebruiken, nog bedankt...
Fred....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan